Hoi dames! Gewoon uit nieuwsgierigheid, van hoeveel mannen hebben jullie kinderen?? Dacht ik gooi er is een luchtig onderwerp tussendoor!
Het is idd maar wat je luchtig noemt Gewoon van eentje gelukkig, het lijkt me gecompliceerd ivm bezoekregelingen enzo om van meerdere mannen kinderen te hebben, maar soms loopt het gewoon zo lijkt me.
Nou luchtig is misschien het verkeerde woord! Maar ik heb dit topic niet geopend om commentaar op mensen te leveren of discussies uit te lokken, maar gewoon uit nieuwsgierigheid
1 man en dat wil ik eigenlijk ook gewoon zo houden haha Ma het loopt soms anders dan je zou willen en dan ben je denk ik best blij als je van een andere man nog een kind krijgt
Ook van 1. De tweede op komst dus man of niet, hierna ben ik denk ik sowieso wel een beetje klaar met kinderen krijgen
1e is onderweg.....dus van 1 man Mocht ooit ( wat ik never never never nooit hoop ) onze relatie over gaan....blijft het ook vij kinderen van 1 man want dan vind ik mezelf te oud om weer aan kids in een nieuwe relatie te beginnen
2 kindjes van 1 man en daar blijft het bij,.. maar ja, dat zei een vriendin van mij ook. Jaren na haar scheiding een nieuwe man leren kennen, opnieuw getruowd en zwanger geraakt
Ik heb 2 kids van 2 verschillende vaders Bij de eerste was ik nog maar 18, had een relatie met een instabiele jongen die in een verkeerde wereld leefde met losse handjes. Hij heeft zijn zoon hooguit een paar keer gezien en is toen uit ons leven verdwenen. Tot op de dag van vandaag niks meer van hem gehoord. Nu al bijna 9 jaar een nieuwe relatie, ik kende hem al toen ik zwanger was. Op de dag dat m'n zus ging trouwen nam hij m'n zoon van toen 6 weken liefdevol in zijn armen en heeft hem de hele dag vastgehouden alsof het zijn eigen kind was, de enige momenten wanneer ik m'n zoon zag was om hem BV te geven. In de avond heeft ie me ten dans gevraagd en gezegd dat ie voor mij en m'n zoon wou zorgen, ik was direct om zoo lief! Hij zorgt voor onze zoon alsof het zijn eigen vlees en bloed is. En samen hebben we nog een hele mooie dochter gekregen .
2 mannen.... 1tje die vandaag 6 is geworden en 1tje onderweg... ben ik dan de enige die 2 kids bij 2 verschillende mannen heeft???? lovely en ik posten tegelijk enne kwa bezoekregeling ed is het maar net hoe moeilijk je het elkaar wilt maken... ik ben redelijk soepel zolang het voor mn zoontje goed is maar mijn ex kan echt drammen over nix!