Hee meiden, Hebben jullie dat ook? Ik vul nergens mijn emailadres in of adres, alleen heb ik me aangemeld voor de blije doos en nog zo'n doos, weet even niet meer welke dat is. Ik vink daar altijd aan dat ik geen folders/mails ed wil ontvangen. Wel krijg ik het blad van MvM. Dat vind ik geen probleem. Maar het frustreerd me dat er nu elke dag folders in de brievenbus zitten, dan weer van babypark, babydump, gardo magazine enzo, dingen waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb! Ik vind dit echt enorm irritant, we zijn ook van plan binnekort te gaan verhuizen en heb echt geen zin dit allemaal 1 voor 1 op te zeggen, en voor de nieuwe bewoners is het ook niet fijn als ze elke keer baby post krijgen. Het gekke is dat het wel echt op mijn naam geadresseerd is. Hebben jullie dat ook? En kan ik me daar ergens voor afmelden? Net als het 'bel me niet register' ofzo? Ik hoop dat jullie tips hebben! Ik heb al een aantal mails gestuurd, maar dit is niet bij te houden!
Volgens mij worden je gegevens voor die dozen gebruikt voor derden helaas. Ik vind het ook irritant en het was vooral erg toen sem net geboren was. kreeg je zowat dagelijks een telefoontje van die lui
hier ook... zal wel partnermailig zijn van de prenatal en etos dozen. Nahja gaat hier zo de container in. En telefoon neem ik niet op met onbekend nummer.
Hier ook folders en telefoontjes Ik weet dat mijn schoonzus ook nog steeds folders ontvangt (iig van Asten Superstore) en haar jongste is nu 2,5 jaar...
o ja hoor, hier ook eentje van ruim 2 en krijg ook nog steeds van die folders. Ik vrees dat er weinig tegen te doen is, volgens mij komt het door aanmelden van de babydoos. Misschien kun je die bellen??
Ja als je die dozen aanvraagt, ga je akkoord met de algemene voorwaarden en dat houdt in dat adresgegevens worden doorgespeeld naar derden. Daarom zijn die dozen ook gratis, sponsoring weet je..
Via de gemeente kunnen derden ook je gegevens opvragen, dat melden ze van de gemeente ook als je kind geboren is geloof ik..
ik heb geen dozen aangevraagd en heb dus ook nergens last van. Die dozen zijn daar speciaal voor gemaakt he?
Ik krijg serieus al vanaf Gelani's geboorte het blad MARGRIET :0 wat ik er mee moet weet ik niet hij gaat gelijk door naar me moeder..
Ik krijg geen post van de blije doos, maar wel irritant veel mailtjes. Extra pijnlijk, want ik heb de blije doos voor een vriendin besteld, dit ook duidelijk aangegeven, maar ik krijg al die mailtjes en bij ons wil het dus allemaal niet echt lukken met zwanger worden....Heel confronterend dus om dan steeds mailtjes te ontvangen hoe het met mijn zwangerschap gaat. Erg slordig ook, want ik heb bij de aanmelding duidelijk aangegeven dat het niet voor mij is! Ik bestel dat ding dus nooit meer voor iemand!
De reclame kijk ik niet. Tenzij ik echt opzoek ben naar iets. Ik wrd nooit gebeld heb 1 cijfertje anders neergezet
Precies de reden waarom ik die dozen dit keer niet besteld heb. Ik krijg volgens mij ook nog mailtjes van de vorige z.schap maar daar heb ik een emailadres voor opgegeven wat ik niet gebruik.
ik krijg enkel af en toe een folder van gardo. Dat vind ik niet erg. we hebben zo voordelig een autostoel kunnen kopen Ik vul nergens mijn telefoonnummer in.
ik zet mijn tel nummer erneer en de laatste 2 cijfers zijn altijd 00 .. haha zo klopt hij nooit en komen ze er ook niet achter hahahhahaha
Ik doe hetzelfde als LovePeet net als met moneymillionaire. Heb geen zin in die onzin telefoontjes en al die rotzooi. Toen ik zwanger was en al die dozen aangevraagd heb, heb ik gewoon een ander emailadres aangemaakt zodat alle spam enzo daar terecht komen. Ook heb ik daar mijn andere aanmeldingen van bijv webshops enzo, hoef ik me ook niet te ergeren bij mn 'gewone'mail.
Ik krijg hier ook nog steeds de reclame hoewel het inmiddels wel minder wordt. Het ergste is dat ik zelf zonder reclame doos nooit zou aanvragen, omdat er toch niets nuttigs in zit en het ze alleen om nieuwe "slachtoffers" gaat, maar iemand anders heeft dit voor mij gedaan. En bedankt he. Telefoontjes heb ik trouwens nooit gehad, waarschijnlijk is dat dus niet of niet goed doorgegeven.