Ineens allerlei zwangerschapspost ontvangen

Discussion in 'De lounge' started by Lieke23, Feb 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Hee meiden,

Hebben jullie dat ook? Ik vul nergens mijn emailadres in of adres, alleen heb ik me aangemeld voor de blije doos en nog zo'n doos, weet even niet meer welke dat is.
    Ik vink daar altijd aan dat ik geen folders/mails ed wil ontvangen.
    Wel krijg ik het blad van MvM. Dat vind ik geen probleem.
    Maar het frustreerd me dat er nu elke dag folders in de brievenbus zitten, dan weer van babypark, babydump, gardo magazine enzo, dingen waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb!
    Ik vind dit echt enorm irritant, we zijn ook van plan binnekort te gaan verhuizen en heb echt geen zin dit allemaal 1 voor 1 op te zeggen, en voor de nieuwe bewoners is het ook niet fijn als ze elke keer baby post krijgen.
    Het gekke is dat het wel echt op mijn naam geadresseerd is.

Hebben jullie dat ook?
    En kan ik me daar ergens voor afmelden? Net als het 'bel me niet register' ofzo?

Ik hoop dat jullie tips hebben!
    Ik heb al een aantal mails gestuurd, maar dit is niet bij te houden!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Volgens mij worden je gegevens voor die dozen gebruikt voor derden helaas. Ik vind het ook irritant en het was vooral erg toen sem net geboren was. kreeg je zowat dagelijks een telefoontje van die lui

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier ook... zal wel partnermailig zijn van de prenatal en etos dozen. Nahja gaat hier zo de container in.
    En telefoon neem ik niet op met onbekend nummer.

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier ook folders en telefoontjes :(

Ik weet dat mijn schoonzus ook nog steeds folders ontvangt (iig van Asten Superstore) en haar jongste is nu 2,5 jaar...

5. tulip

tulip Niet meer actief

o ja hoor, hier ook eentje van ruim 2 en krijg ook nog steeds van die folders. Ik vrees dat er weinig tegen te doen is, volgens mij komt het door aanmelden van de babydoos. Misschien kun je die bellen??

6. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ja als je die dozen aanvraagt, ga je akkoord met de algemene voorwaarden en dat houdt in dat adresgegevens worden doorgespeeld naar derden.

Daarom zijn die dozen ook gratis, sponsoring weet je..

7. MiSe

MiSe Niet meer actief

Via de gemeente kunnen derden ook je gegevens opvragen, dat melden ze van de gemeente ook als je kind geboren is geloof ik..

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik krijg alleen af en oe een folder van de babydump en gardo, geen telefoontjes of zo

9. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    ik heb geen dozen aangevraagd en heb dus ook nergens last van. Die dozen zijn daar speciaal voor gemaakt he?

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik krijg serieus al vanaf Gelani's geboorte het blad MARGRIET :0 wat ik er mee moet weet ik niet hij gaat gelijk door naar me moeder..

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik krijg geen post van de blije doos, maar wel irritant veel mailtjes. Extra pijnlijk, want ik heb de blije doos voor een vriendin besteld, dit ook duidelijk aangegeven, maar ik krijg al die mailtjes en bij ons wil het dus allemaal niet echt lukken met zwanger worden....Heel confronterend dus om dan steeds mailtjes te ontvangen hoe het met mijn zwangerschap gaat.
    Erg slordig ook, want ik heb bij de aanmelding duidelijk aangegeven dat het niet voor mij is! Ik bestel dat ding dus nooit meer voor iemand!

12. tulip

tulip Niet meer actief

bebek dat is zeker vervelend. Ik zou eens bellen met die organisaties hoor.

13. s1986

s1986 Niet meer actief

De reclame kijk ik niet. Tenzij ik echt opzoek ben naar iets. Ik wrd nooit gebeld;) heb 1 cijfertje anders neergezet:)

14. Kuona

Kuona Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,258
    6
    38
    Precies de reden waarom ik die dozen dit keer niet besteld heb. Ik krijg volgens mij ook nog mailtjes van de vorige z.schap maar daar heb ik een emailadres voor opgegeven wat ik niet gebruik.

15. Kuona

Kuona Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,258
    6
    38
    Haha, daar zal degene met dat telefoonnummer blij mee zijn.

bloemtuin likes this.
  16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik krijg enkel af en toe een folder van gardo. Dat vind ik niet erg. we hebben zo voordelig een autostoel kunnen kopen :)

Ik vul nergens mijn telefoonnummer in.

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik zet mijn tel nummer erneer en de laatste 2 cijfers zijn altijd 00 .. haha zo klopt hij nooit en komen ze er ook niet achter :p hahahhahaha

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik heb ook weleens een oud pripaid nummer gebruik die ik allang niet meer heb :p

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik doe hetzelfde als LovePeet net als met moneymillionaire. Heb geen zin in die onzin telefoontjes en al die rotzooi.
    Toen ik zwanger was en al die dozen aangevraagd heb, heb ik gewoon een ander emailadres aangemaakt zodat alle spam enzo daar terecht komen. Ook heb ik daar mijn andere aanmeldingen van bijv webshops enzo, hoef ik me ook niet te ergeren bij mn 'gewone'mail:).

20. Flower72

Flower72 Bekend lid

Aug 23, 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Ik krijg hier ook nog steeds de reclame hoewel het inmiddels wel minder wordt. Het ergste is dat ik zelf zonder reclame doos nooit zou aanvragen, omdat er toch niets nuttigs in zit en het ze alleen om nieuwe "slachtoffers" gaat, maar iemand anders heeft dit voor mij gedaan. En bedankt he. Telefoontjes heb ik trouwens nooit gehad, waarschijnlijk is dat dus niet of niet goed doorgegeven.

Share This Page