O-oh, zou het echt????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik wil niet opscheppen (nou, misschien een heel klein beetje, maar ook een beetje advies!), maar mijn dochter heeft vandaag wel 3 of 4 keer een paar seconden los gestaan en ook 1 stap (in evenwicht) los gezet. Ze staat al een paar weken stabiel en kan voorzichtig aan 1 handje mee stappen (liefst aan 2 handjes).

Nu heb ik altijd gezegd, het duurt nog wel even. Iedereen riep van alles, van dat ze over een paar dagen wel zou lopen (jaaaaja) tot dat het ook nog wel een half jaar kan duren. Ik heb me daar nooit zo over uitgelaten en heb eerlijk gezegd ook nog wel hoop dat het even duurt. Mijn kleine baby'tje wordt heel snel groot!!!

Iemand een ervaringsgok? Kan dit ook nog wel even duren of is dit echt het begin...???

P.s. ben natuurlijk wel trots hoor, maar hou ook m'n hart vast...

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Jeej wat snel zeg. J is even oud als jou dochter en kan nét aan de box staan (heel even). Hij trekt zichzelf oo niet op nog. Ben wel benieuwd hoe een lopende baby er uit ziet eigenlijk.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Daar kan niet echt een uitspraak over gedaan worden. Het ene kindje loopt binnen een paar weken los, en de ander doet er nog 4 maanden over voordat hij/zij los loopt.

4. tulip

tulip Niet meer actief

ja als je alleen gezegd had, ze staat dan zou ik idd gezegd hebben het kan nog even duren. Maar ook 1 stapje, dat lijkt toch wel veel op het begin van lopen. Maar ja, je weet het nooit. Het is sowieso een snelle dame zeg, aan 1 of 2 handjes los lopen. Knap hoor!!!!

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier ook zo één hoor ;)
    Julia is inderdaad echt mega snel in haar ontwikkeling. Dus ik denk eerlijk gezegd dat het geen maanden meer gaat duren voordat ze losloopt.

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Nog geen ervaring mee, maar het klinkt heel leuk!

Goed joh, die meid van jou, gaat lekker snel!

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

zo begon het met die van mij ook, maar tocg ""pas"" met haar 1ste verjaardag ging ze door het hele huis lopen (week ervoor telkens van de bank naar de tv)

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Goh wat is die er vlot bij zeg! Kan je helaas geen advies geven.
    Ryan trekt zich al wel overal aan op en schuivelt al langs de tafel maar hij kan nog niet los staan.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, dat kan nog steeds alle kanten uit. Thirza deed dat vanaf 10 maanden, van die losse stapjes en overstappen van bank naar tafel en andersom (2-3 stappen los). Maar pas sinds 15 maanden loopt ze echt los...
    Maar goed, even zo goed zijn er een hoop kids die als ze eenmaal de smaak te pakken hebben, wel snel loslopen :)

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Klinkt wel als het begin hoor! Snel joh! Je zal wel trots zijn!
    Kan toch nog even duren hoor, toen ons zoontje zijn eerste stapjes loszette heeft t nog zo'n 5-6 weken geduurd voor hij echt los ging lopen.

11. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Dat is inderdaad snel! Alexander wil zelfs nog altijd niet kruipen :D
    Wel probeert hij zich op te trekken in z'n box, maar hij geraakt nooit helemaal recht. Wel heeft hij de reflex om z'n voetje vooruit te zetten als je hem op z'n beentjes zet. Ik moet me de eerste maanden nog geen zorgen maken denk ik :D

12. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    het kan alle2 de kanten op ; ons zoontje kon ook al heel vroeg los staan en stevig en heel goed aan de hand lopen (was 9 maand) en heeft t toch nog 6 maanden volgehouden tot hij helemaal zelf ging loslopen.

ons dochtertje ging vorige week ineens aan de wandel:) Ze ging al regelmatig zelf staan en 1 stapje zetten richting bank/of iets wat ze pakken kan. 2 weken geleden deed ze ineens 3 stappen tussen bank en tafel, nu loopt ze alweer een week de hele woonkamer door:)

Dus t zegt eigenlijk niet zo veel, tis afwachten! maar wel spannend!

13. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is heel moeilijk om te zeggen, maar mijn oudste deedt dat ook met net 9 maanden en 2 dagen later liep ze zelfstandig:D is heel gek om een "baby" te zien lopen..maar je houdt het niet tegen, ik denk zelf dat ze vandaag of morgen gewoon loopt, ze is overal zo snel mee, ik herken een hoop van mijn dochter in haar terug!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Evy begon met 10 maanden met stapjes en aan de hand meelopen. En nu sinds 2 weken loopt ze echt zelfstandig. Dus het heeft voor mijn gevoel heeeel lang geduurd. Maar dat hoeft niet hoor.

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Van de meeste van jullie reacties word ik in ieder geval gerustgesteld dat ik niet opeens volgende week een lopend kind heb. Het is vooral de overgang he, ik wil het liefst nog even aan het idee wennen dat ze dat binnenkort gaat leren...

Suze30, ssssssht jij mag niks zeggen!! Julia is wel snel, maar daarmee zou ik toch alle opa's en oma's iets te veel shockeren op de verjaardag volgende week ;) Laten we de gulden middenweg doen: snel, maar niet té snel ;)

16. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum

hier precies hetzelfde sinds 2 weken trekt ze zich op aan alles zelfs aan me broek en sind vorige week loopt ze langs ze de rand vd box en schuifelt langs de tafel en staat ze zoms los dus ja het kan heeel snel gaan hoor

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    :D:D

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Precies,

onze meid doet dit ook een maandje of 3. Ze was ook erg vroeg, maar lopen doet ze dus nog niet. Terwijl ik destijds dacht dat ze dat zo zou gaan doen.
    Ze zet wel een aantal stapjes los, maar écht lopen...nope. Ze valt na 4-5 stapjes op haar bips.
    Het kán dus nog best even duren.
    Zou wel leuk zijn toch!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Mijn zoontje stond voor 9 maanden al los. Loopt los sinds dat hij 9 maanden 3 weken en 4 dagen was

Maar goed, sommige kindjes staan goed los, maar durven gewoon nog niet los te lopen.

Geniet ervan!

20. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Jemig, echt een snelle meid!
    Ik vind het al apart als ik Zoë bij de bank zie staan, laat staan los of sterker nog: lopen!
    Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren, afwachten denk ik!
    succes! :D

Deel Deze Pagina