Dermaroller

Discussie in 'De lounge' gestart door Tijger4, 14 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijger4

Tijger4 Actief lid

15 sep 2020
    190
    72
    28
    Vrouw
    Wie heeft er ervaring met een dermaroller. En welk product gebruik je na behandeling? Hoe vaak doe je het en welke mm roller heb je? Ik heb het zojuist voor de eerste gebruikt, voelde eerst heel ontspannen maar na het aanbrengen van mijn serum ging het branden en werd mijn huid rood, nu trekt het wel weg. Ben heel benieuwd!

2. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Mijn tip: niet gebruiken.

Doordat je rolt maak je niet "nette" gaatjes maar meer een soort scheurtjes.
    Wanneer je microneedling zou laten doen in een salon, zou je speciale producten krijgen om daarna te gebruiken. Niet je gewone skincare, die is niet bedoeld om in open wonden te smeren. Vandaar de reactie van je huid.

Microneedling is nou echt iets waar je verstand van moet hebben én over de juiste apparatuur moet beschikken.

Een salon zal bijvoorbeeld bij elke behandeling nieuwe, steriele naalden gebruiken.
    Bij actieve acné worden er al wegwerpmaterialen gebruikt (ipv een maskerkwast bijv) omdat het niet 100% hygiënisch te reinigen is. En materialen die de huid doorboren (milianaaldjes bijv) zijn steriele wegwerpproducten.

Oilell en Kanarie vinden dit leuk.
  3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.032
    113
    Nederland
    O help dat je dat bij jezelf durft te doen.:eek: Ik heb nu 2x microneedling gedaan (mijn hemel, de pijn) dus ik zou zoiets nooit zelf durven doen.

Qua producten krijg ik iets mee van de salon.

Wollig vindt dit leuk.
  4. Tijger4

Tijger4 Actief lid

15 sep 2020
    190
    72
    28
    Vrouw
    Ok bedankt voor jullie reactie

Deel Deze Pagina