Ik zweer ook bij syneo 5. Onder de oksels gebruik ik deze, zweetvoeten heb ik niet. Wat ik wel merk dat de zweet er op andere plekken dan eruit komt, wat ook logisch is. Bij mijn aan mijn haar grens en nek en borst. Bij mijn haar grens schaam ik mij wel voor. Nu ook naar school gelopen en de druppels lopen naar onder terwijl ik niet moe of buiten adem ben. Gewoon warmte verlies.
Bij mij werkt gewoon babybillenzalf van Zwitsal en Bepanthen al goed. Dat had ik destijds toch al in huis toen ze klein waren. Maar wie weet zit er meer zink in andere zalf dat het beter werkt, geen idee, is niet nodig geweest om wat anders te proberen in mijn geval.
Ik heb nu 2 avonden gesmeerd met zink van etos eigen merk ( uit baby lijn) en moet zeggen dat het al minder is. Heb vandaag gewerkt, mijn schoenen gaan nu in de wasmachine. Had ik nog niet uitgewassen voor ik ging werken dus ruiken nu wel, alleen had ik het idee dat mijn voeten zelf niet zo zweette als anders. Morgen late dienst en hoop dat mn schoenen dan droog zijn dan kan ik het goed testen.