Ben even benieuwd hoe jullie de saaie minuutjes / uurtjes doorkomen. Als die er zijn dan! Ik werk op een telefonische klantenservice, tussen de telefoontjes door kan het soms een beetje saai worden. Om te voorkomen dat ik duf word doe ik af en toe wat niet-werk-gerelateerde dingen tussendoor. Bijvoorbeeld - op zwangerschapspagina =) - nu.nl doorspitten naar gekke nieuwtjes - vakantiehuisjes uitzoeken en vervolgens niet boeken - sudoku invullen - wortels eten - of gewoon babbelen met een collega En jullie? Nog gekke dingetjes?
Ik verveel me nooit op het werk Als er echt helemaal geen zak te doen is stuur ik mensen naar huis met het gevolg dat ik altijd meteen heel hard moet werken omdat het dan natuurlijk druk wordt..
Ik verveel me eigenlijk ook nooit. Misschien kun je een tijdschrift of krant meenemen? Of je nagels lakken?
Ehm internetten, tv kijken, darten, tafelvoetballen, naar de stad, sporten ehm ik kan eigelijk alles doen op mn werk
Hahaha of een pedicure? Nee tegenwordig verveel ik me niet meer, maar dat heb ik wel gedaan hoor! Ik internette wat af, 'kocht' een hele hoop op net-a-porter en leegde op het laatst mijn winkelmandje weer
Krant wordt hier idd iedere dag meegenomen door collega's.... Ik ben overigens niet op zoek naar tips hoor Ben gewoon benieuwd of andere zp'ers gekke dingetjes doen op het werk. Hier hebben ze een keer gevoetbald, midden in het kantoor...
Hier vooral internet. Het vervelende is alleen. Het begon met vervelen, maar ik merk nu dat ik bepaalde dingen pas ga doen als het echt moet. Helemaal fout natuurlijk. Heb al eens geprobeerd deze site te blocken , maar dat ging niet. Mijn werk lijdt er niet onder, maar dat meot wel zo blijven natuurlijk. Ik zou best een nieuwe uitdaging willen, maar ja, de markt is niet echt een wandelmarkt. Zo balen, want ik kan wel heel goed werken, weet ik van mezelf. Als ik maar "moet", dan verzet ik 3x meer dan een ander op een dag.
Ik begrijp niet zo heel goed hoe je je kunt vervelen op je werk. Als je niets te doen hebt dan is er toch altijd wel iets anders wat je kunt doen of je neemt uren op. Ik vind het echt een beetje not done om dan maar uitgebreid te gaan zitten internetten of andere ''gekke'' dingen te doen terwijl je ervoor betaald wordt te gaan werken. Maar goed dat is mijn instelling en als ik een baas zou zijn zou ik dat ook verwachten van mijn medewerkers.... En dan heb ik het natuurlijk niet over een paar minuten maar de rustige uurtjes die TS noemt.
Ff met de kids spelen, misschien naar de kinderboerderij ofzo, of ik zet lekker een filmpje op, bak ijs eten doe ik ook wel eens.. Heerlijk !
Opruimen , uitzoeken weet ik veel wat er op een kantoor moet gebeuren. Maar goed nu heb ik ook geen beroep waarin ik mij kan vervelen (babygroep in kinderopvang) als er geen baby huilt of iets anders nodig heeft ben je wel weer aan het schoonmaken of de kindgegevens aan het bijwerken ofzo.
Ik verveel me met deze baan echt geen seconde. Bij mijn vorige baan was dat wel anders! Beetje handelen op MP, kleding voor de kinderen bestellen. Kook en baktutorials bekijken, etc etc
Ik verveel me gelukkig nooit. Als het rustig is maak ik schoon achter de bar of in de koffiehoek. Boven staat de voorraadkast die regelmatig opgeruimd mag worden. Lades en kastjes onder de kassa is na het weekend standaard een grote bende.