hoi allemaal, Zit al een tijdje te denken om een blog te maken. Heb genoeg om over te schrijven. Heb 2 kids met autisme, de ene pdd-nos, de ander klassiek autisme en een achterstand. Beide kids mankeren ook medisch wat. Wat dat precies is word nu allemaal uitgezocht/onderzocht in het ziekenhuis. Mijn man heeft ook autisme. Ikzelf heb fibromyalgie. Ons leven is dus nooit saai Maar goed, ik dacht aan Blogspot om daar een blog aan te maken. Maar dan vragen ze ook een titel voor je blog. Maar kan echt even niks pakkends verzinnen. Iemand ideeen? En hoe begin je dan zo'n blog? Ik zal dan een hele intro moeten doen per persoon van ons gezin. Maar ik ben bang dat ik te langdradig dan word. Of is dat niet erg? Heeft iemand nog tips/adviezen over hoe te beginnen? alvast bedankt!
Als je het niet erg vindt gebruik ik jou topic om ook vragen te stellen over een blog maken. Ik wil namelijk ook een blog maken, maar wat is nou een leuke site om te gebruiken?
zoals je ziet heb ik nog niet veel reacties gehad Heb dus ook nog steeds geen blog. Waar zit jij aan te denken? Welke sites?