Voor onze babykamer ben ik op zoek naar een tak met blaadjes en uiltjes. Ik heb al heel veel websites afgezocht, en daar hadden ze het wel, alleen op veel websites loopt de tak van rechts naar links en wij hebben het net andersom nodig. Dus van links naar rechts. Als ik dan zo'n tak vind, zitten er geen uiltjes bij of is de tak te donker voor op de muur. De muur is grijs, dus donkerbruin zal je niet echt zien. Hieronder een foto van de muur. Weet iemand een website of winkel waar ze dit verkopen? Hij mag van behang zijn, een sticker of van hout. Maakt niet veel uit. En heeft iemand een foto van zijn/haar babykamer met zo'n tak? We wilden eerst een hele boom (denk aan karwei, lilalibbeltje etc) alleen dit gaat niet passen helaas in onze kamer. Het kamertje is daar te klein voor. Alvast bedankt!
Waarom zaag je er niet zelf een uit MDF ? Kun je hem precies in de vorm maken die je wil + in de kleur die je wil ! MDF kost geen drol bij de bouwmarkt .
deze misschien? Originele behangfiguren op maat voor de kinderkamer van Perron 11 Behangboom Tak met grote uil (roze paars groen)
ooh en hier nog een site misschien heb je er wat aan Muurstickers dieren kinderkamer - Muurstickersonline
Ohhh bedankt!! Heel erg leuk! Zoiets zoek ik dus! *edit* Mijn man vind de takken van de eerste link spuuglelijk pff, en die takken van de andere site zijn te donker voor op een grijze muur. Ik wil echt bruin achtige tak met gekleurde beestjes ook, niet 1 kleur. Dus nog meer websites
Esmeralda kijk eens op www.etsy.com en zoek op wall decal de stickers van wallartdesign kan je in de kleuren van je keuze bestellen. Ik heb hier onze muurstickers besteld en ze zijn momenteel onderweg dus ik ben erg benieuwd!!!!
@Steffy: Daar zit bij wat ik zoek! En mijn man vind het ook mooi, alleen de winkel zit in America? Hoe werkt het bestellen dan precies? @Zwangerevrouw: Ik ga even kijken
Esmeralda, Je kan de kleuren kiezen en bij je bestelling in het opmerkingen vak aangeven. Wij hebben gewoon met onze creditcard betaald hij is vorige week verstuurd en zal dus begin volgende week binnen komen. Wij krijgen een meid dus wij hebben voor 4 vrolijke meiden kleuren gekozen en de tak zelf gewoon bruin gelaten.
Kijk hier eens op wandtak | hummels en kids Je kunt kiezen of de tak 'van links of van rechts komt' Je kunt kiezen uit verschillende soorten uiltjes en verschillende kleuren beplakking. Succes met je zoektocht.
Bedankt! Erg leuke site!! @Steffy: Ohh dus de levertijden vallen best mee! Super! Ik hou die ook in mijn gedachten!
Wij hadden bij lilalabeltje alleen de blaadjes en de uiltjes besteld. De boom hebben we zelf gemaakt van behang wat we nog hadden liggen (zelfde behang wat op de twee korte kanten van de kamer zit). Ik ben ook niet creatief, maar dat ging nog wel met hulp van m'n vriend. De blaadjes hebben wij trouwens gevraagd of die groter konden, anders was de verhouding met de boom een beetje raar. Dat was geen probleem. Wellicht dat 1 vraagje per mail jou ook verder kan helpen. Zie hier het resultaat
Leuke plaatjes allemaal zeg!! hebben jullie al ervaring met het opplakken en eventueel weer verwijderen. Zo'n grote boom lijkt met leuk, maar krijg ik dat zelf makkelijk op de muur? En als ik de boom na een paar jaar wil verwijderen, is dat dan ook goed mogelijk zonder de ondergrond te verwijderen? (geverfde witte muur)
wij hebben een boom met 2 schroeven en montagekit vastgezet en ja je zal de muur wel moeten bijwerken maar geloof niet dat ie helemaal naar beneden komt hoor
Nou hijs besteld! Bij lilalabeltje! Zag dat ze daar ook takken verkochten Bedankt voor al jullie ideeën!