Miepske vreemd is ons lichaam toch he! Was je wel ongesteld geworden gewoon? Frummel hahahahaha wat grappig allemaal! Hier nog geen tekenen van vruchtbaarheid, we wachten geduldig af!
Ja, wat dat betreft is mijn cyclus nog vrij regelmatig. 30 dagen (1x28 dagen). Laatste keer ook gewoon op dag 30 ongesteld geworden & heb zeker 4 dagen gevloeid. Dus dat is volgens mij wel goed gegaan. Ach ja, ik wacht wel af. Bij mij is het iedere maand nog een verrassing welke klachten ik krijg rond de eisprong/ na de eisprong. De ene maand gevoelige borsten, de andere maand heel veel krampen, haarverlies op puistjes. Misschien dat het met het ontpillen te maken heeft???? Mijn lichaam zit me in ieder geval flink te plagen. Wat dat betreft is zwanger proberen worden niet zo heel erg leuk vind ik. Maar ondanks de plagerijen probeer ik positief te blijven. En nu we al een paar maanden hiermee bezig zijn, kan ik het wat meer loslaten en geef ik andere zaken in mijn leven een hogere prioriteit.
Hier prcies zelfde, ook 33 alleen niet een nakomertje maar nummer 5, heb zojuist vraag gesteld in ander onderwerp, kijk even of ik hem kan kopieren. Ben er nu ook veeel bewuster mee bezig lijk het wel. Geeft wel een enorme boost aan sexleven hahaha
Vraagje, ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden, ben altijd in de eerste ronde zwanger geraakt. Nu willen we er nadat we eigenlijk klaar waren toch nog heel graag 1. Maar goed de vraag is. Wanneer is nu de eerste dag van mijn cyclus geweest; ma tot donderdag klein beetje bruin bloedverlies, donderdagvrijdag volle bak, veel helder bloed toen een week niks en de donderxag en vrijdag daarop oud bloed met wat roze bin afvegen daarna weer stop. Verwarrend?
Ik ken jou verhaal alleen bij mij net iets anders. Ik heb een zoon van 8, was net 25 toen hij geboren werd. Ik ben nu bijna 34 en heb wel een andere partner maar ben op 1 januari gestopt. Heb eind juni een miskraam gehad en nu nog niks. Dus ik snap jou heel goed. Bij mijn zoon was ik in de derde keer zwanger en nu lukt het maar niet. Hoop voor je dat het snel lukt voor jullie
Hhahahah ja toch! Mocht ook niet klagen maar nu vliegen de vonken ervan af hahaha we lijken wel verliefde tieners.
Nou dat dacht ik ook vooral omdat ik bij mijn zoon mijn eisprong heel goed voelde door buik pijn maar nu voel ik weinig tot niks en door mijn o regelmatige cyclus dus erg lastig te bepalen. Ook omdat ik na mijn mk pas 10 weken later voor het eerst weer ongesteld werd
Hoe gaat het met de dames hier??? Lili79 zie dat je over 5 dagen mag testen SPANNEND voel je al iets?? Ik pas over 10 dagen maar denk dat me lichaam me voor de gek houd me borsten rijzen de pan uit en doen zeer en last van me buik steekjes en ongi gevoel pfff wachten duurt lang
Volgens berekeningen vandaag mijn meest vruchtbare dag. Maar al vanaf een week na eerste menstruatiedag had ik al een raar gevoel in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Ik ben benieuwd hoe de komende 2 weken zullen zijn. Afgelopen rondes kreeg ik na mijn ei allerlei klachten, waardoor het wachten nog spannender wordt. Voor iedereen: succes met wachten en hopelijk veel positieve testen de komende weken
Hey volgens mij eigen schatting was dat maar denk zelf dat ik pas vorige week mijn eisprong heb gehad want had rowb last van me onder buik ik wacht het af maar verder nog nergens last van behalve dat ik al meer dan een week Stront verkouden ben En wie weet is het wel raak en houd je lichaam je niet voor de gek
Even een hart onder de riem: 1 maand voor mijn 38e kwam de eerste en nu ben ik in week 39 en word ik over 1 week 42. ...
Nou ik mag op het wacht bankje De twee helse weken beginnen weer, ben benieuwd wat voor symptomen ik nou weer allemaal krijg.....
ik kom naast je zitten... moet ook 2 weken wachten. Dit keer heb ik me voorgenomen om pas enkele dagen na NOD te testen, nier daarvoor: kost teveel testen.... zonde
De topic is verplaatst, dus ik moest even zoeken waar hij was gebleven.... Helaas zijn er geen reacties meer bij gekomen. Ik hoop maar dat niemand de topic is kwijt geraakt. Ik zit inmiddels op het wachtbankje.... gaap, duurt nog even dus. Ik probeer maar niet te letten op alle lichamelijke ongemakjes. Bij mijn eerste was ik zo snel zwanger, toe had ik er geen last van... maar nu... Hoe is het met de rest van de dames?
Hier alles goed. Afwachten of het raak is maar mocht mijn ei sprong gewoon geweest zijn dan is het deze ronde niet raak want heb nog nergens last van Hoe is het bij jou En klote is dat he bij de 1ste appeltje eitje maar nu pppffff
Hoi hoi, ik ben geabbonneerd op dit topic, dus ik was 'm gelukkig niet kwijtgeraakt.... Ik zit hier in de wachtstand Binnenkort ga ik beginnen met ovulatietesten... Doen jullie dat ook? Of temperaturen jullie? Ik ben benieuwd hoe het werkt met die ovulatietesten. Veel succes dames, met klussen en wachten...