Graag wil ik de namen of initialen van mijn kinderen laten tatoeëren. Graag hoor ik jullie ervaringen van de artiest/shop waar jezelf geweest bent. Een foto zou ook leuk zijn! Ik zoek nog inspiratie.
tatoo jimmy in den bosch en dan die het doet... frankie. hij staat erom bekend met zijn namen. check foto erboven
Ik zou lekker naar Weert gaan, naar LadyLuck! Stukje rijden vanaf Eindhoven, maar ik heb er veel verder voor moeten rijden en het was het absoluut waard!
dragon tattoo daar heeft mijn broer veel tattoo's vandaan... die zijn echt super mooi! Hoor daar juist alleen maar goede verhalen over...
ga foto's bekijken van de tatoeëerders en zoek er 1 uit die jij mooi vind, want zoals je ziet heeft iedereen een andere mening!
Ik heb tattoo's bij Arie, Dragon en Lady luck gezet. Lady luck vindt ik het mooiste zetten, vooral met teksten zijn zij erg goed! Deze heb ik bij lady luck gezet
Ik was heel tevreden over Dragon Tattoo. Daar heb ik bijna 12 jaar geleden mijn tattoo laten zetten en die ziet er nog steeds mooi uit.
Wow bedankt voor alle reacties! @french die is echt gaaf! Stukje rijden is inderdaad geen probleem. Ga zeker de sites bekijken van degene die jullie genoemd hebben. Heb al veel gekeken maar zie weinig letter tattoo's dan. Dus vandaar was ik ook op zoek naar ervaringen!