Dertigste verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door ratatosk, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Doen of deden jullie dan iets speciaals?
    Ik word volgend jaar dertig maar dacht daar niet echt bij na tot mijn man zei dat ik vast een groot feest wilde. Ehh, ja, zal ik dat doen? Ik twijfel. Wat doen jullie en wie komen er?

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

30 vind ik nou niet cht een bijzondere leeftijd voor een groot feest

3. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Nee, ik heb niks bijzonders gedaan, ga echt niet vieren dat de aftakeling is begonnen hoor! haha.

Gewoon net als andere jaren, met familie en vrienden bij ons thuis een normale verjaardag.

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hahaha hou op zeg :) ik heb de eerste rimpel al gespot!

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Kan me best voorstellen dat sommige een groot feest willen hoor
    Ik zelf heb het gewoon net als elk ander jaar heel klein gevierd, hou er niet zo van haha!

maar laat je vriend anders maar een leuk feest voor je organiseren?:D

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ja een groot feest gegeven! Was erg leuk!

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben alleen met man, mijn schoonouders en mijn vader uit eten geweest.

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ik word in okt dit jaar alweer 30 en vind t toch een bijzondere leeftijd, niet meer een twintiger !!! :( auwwww haahha

me vriend etc zeiden ook: dit moet grootst gevierd worden he! Ja groot vieren dat ik ouder en bejaard word hahaha... maar vind t wel bijzondere leeftijd en wil t toch vieren, weet alleen echt niet hoe?!

Ik zit te denken aan een leuke stripper, gezellig met een groep bbq grillen ofzo ergens of thuis een sexworkshop laten doen :D

ik ben nog denkende maar wil wel wat geks eigenlijk .... of lekker anders weg met me gezinnetje in een leuk huisje zitten ergens

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij wilden met zijn 5en een groot feest geven maarreuh het is bij een plan gebleven want we waren alle 5 of hoogzwanger of net bevallen in dat jaar. Ik heb het gevierd dus als een gewone verjaardag met een bbq, ben ik de zomer jarig dus het was niet superdruk..

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Het was wel een klein feestje maar het werd een groot feest want mijn neefje werd geboren precies op 'onze' dag. Verder vier ik niet echt mijn verjaardag maar die 'toevallig' wel omdat ik een jaar later zou vertrekken naar het buitenland.

11. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Mijn schoonouders hebben ook een groot feest gegeven voor hun zoons toen ze 30 werden en hebben altijd gezegd dat ik dat ook van ze krijg.
    Nu wordt mijn man volgend jaar 40 en ik een week daarna 30 maar ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten.
    Ik ga denk ik liever een weekend weg met het gezin, en vier het later dan wat kleiner. het kost ookweer heel veel centjes voor 1 avond lol en ik besteed dat dan liever aan mijn gezin en quality time. Lekker naar arveld in een luze huis ofzo.
    Maar het is net waar je zelf de voorkeur aan geeft natuurlijk.

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik vind 30 niet zo bijzonder als in feest (wel bijzonder irritant als in uit de twintig haha) nee ik vier mijn verjaardag nooit, de enige die het leuk vond was mijn moeder en die is er niet meer dus ook geen reden voor feestje meer, mijn kinderen hun verjaardagen vind ik dan wel weer heel bijzonder (dus snap mijn moeder hihi) en dat doen we groots, mijn dochter is 3 dagen voor mij jarig dus vier ik gewoon beetje mee hihi

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier werden we allebei kort na elkaar 30 en hebben het wel wat uitgebreider gevierd met vrienden en familie. Erg leuk en we vieren het verder eigenlijk nooit.

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nog 2 jaar en dan ga ik er eens over nadenken hahahah nee ik zeg het verkeerd nog 2 jaar en een paar weken :p

Ik heb echt al mijn hele leven tegen de 30 aangehikt dus ik denk dat ik gewoon niets doe ...

Dit jaar vier ik mijn verjaardag met de achterliggende gedachten dat ik nog geen 30 ben hahahahah

15. Purk

Purk Niet meer actief

Ja doen! Hier superverjaardag gehad. En geloof me, het wordt alleen maar leuker na 30!!!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Begin deze maand werd ik 30. Ik ging met mijn vriendinnen naar de Gaypride, en de dag erna was ik dus echt 30 met een zware kater mijn familie en andere vriendinnen ontvangen! Maar het was erg gezellig!

17. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ik zou het wel groots vieren maar we gingen een maand later ook al trouwen dus dat is dan wel heel dubbelop... Mijn man word dit jaar ook 40 en aangezien dan net onze kleine vent is geboren zullen we het ook wel niet groots vieren (hij krijgt wel een groot cadeau hebben we afgesproken met de familie)

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier 29 mei 30 geworden. Ik vierde de laatste jaren mijn verjaardag niet echt (ouders kwamen wel) maar dit jaar wel een feest gehouden. Ik vind het toch een bijzondere leeftijd.

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn vriend wordt volgend jaar 30 en ik ga een grote surprise-party voor hem organiseren :D Maar heb nog even de tijd!

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb het wel wat groter gevierd dan anders. Ik was op vrijdag jarig en ging in die tijd op donderdagavond altijd naar dezelfde kroeg. Daar heb ik het gevierd en omdat ik geen cent te makken had doordat ik weer was gaan studeren had ik maar 100 euro en heb ik de eerste drankjes bekostigd en daarna was het ieder voor zich. Er waren denk ik een stuk of 30 mensen ofzo en er was tegelijk een themafeest, dus alles zag er super uit, haha.

Thuis geef ik haast nooit feestjes, want ik ben een onwijs slechte gastvrouw en als je het ergens anders viert heb je ook die troep niet in je huis.

Enne oh ja, het valt best mee hoor, 30 :)

Deel Deze Pagina