veel mensen klagen over marktplaats merk ik hier, ik ook hoor welke dingen maak jij mee waar jij je aan ergert? en omdat wijzelf ook niet altijd heilig zijn, wat heb jij wel eens gedaan? ergernisje van de week: mn vriend wil een nieuwe 2e-hands smartphone, gewoon een simpele die nog goed is. nu hebben we een leuke gevonden voor een leuke prijs en in de advertentie staat letterlijk "voor serieuze reacties gelieve te bellen" nu hebben we al 4x gebeld en al 4x gaat dan ding rechtstreeks over naar de voicemail, ook al ingesproken, gemaild maar we krijgen geen reactie terug! dan vragen we ons echt af waarom die gast zn gsmnummer erbij zet, en het is een nieuwe advertentie, geen oude! terugbellen doet die niet en emailen ook niet terwijl we de vraagprijs bieden ik had mn ipad verkocht, we hadden er 2 daarmee, ik zet erbij "geen biedingen onder de 300 euro want daar reageer ik niet op" nou ik kreeg biedingen van 150 euro! andere gasten bieden wel, dus je mailt hun netjes dat ze hem mogen afhalen, dan horen we er niks van :x enne op reacties van "he ikke ipad kome hale waar jij wonen?" nou ja zeg??? moet ik daar op reageren??? en wat ik heb gedaan eens is p mezelf geboden haha tja der keken wel mensen maar er reageerde niemand, nee was niet op mn ipad
hahaha zo heb ik ook eens een mail gehad: jou huisnmr staat niet bij hoe ik moet langskomen?!?! Toen was er dus nog geen akkoord of iets dergelijks maar ik kreeg opeens dit. En idd onzinbiedingen, tuurlijk, lager bieden kan je altijd proberen maar 5 euro bieden als er 25 word gevraagd? Beetje onzin.
Mijn man heeft een auto gezien en hij wilt de hele week al langskomen. Diegene doet zo geheimzinnig.. Ze wilt niet haar telefoonnummer geven maar mijn man moet de zijne geven waar ze daarna prive naar mijn man belt, zei komt bij hem langs om de auto te laten zien, hij 'hoeft' dus niet langs te komen. Ze zou eigenlijk een paar dagen terug langskomen en kwam ze niet zonder iets te laten horen. Echt heeeeeeel vreemd.... Nu komt ze als het goed is morgen.. Nou ben benieuwd.
Geen reacties terug krijgen als je contact legt met n koper komt me zéér bekend voor.. vragen ze info geef je die netjes en geen reactie terug vervolgens..
en op die reacties van "waar jij wonen ik kom halen" tja die krijg je best wel vaak en dat die willen komen halen geloof ik best maar ik denk niet dat ze er dan voor betalen
je kan bij marktplaats gewoon bieden vanaf doen. dan zijn biedingen onder dat bedrag niet eens mogelijk
of dan mailen of ze het computerscherm, mogen komen halen voor 5 euro, want hun dochter moet het betalen van haar eigen zakgeld. en dan heet diegene "koopjeshoek" ja zo kom ik ook aan mijn koopjes
Nee whaha soms vind ik dat niet raar, ik mailde laatst met iemand wat ze voor een product wilden hebben en nog wat vragen kreeg reactie terug van 12 jaar terug heb ik er 600 euro voor betaald, toen hadden we nog guldens, dus wil er nu nog zeker 300 voor hebben, nieuw kan je het goedkoper kopen, dan neem ik ook niet de moeite te reageren
Tot 2 keer toe. Een setje van Mimpi. Ja ik maak het geld over en dan vervolgens nooit geld zien pff zo irritant zulke vrouwen. Ik snap dan niet waarom je dan bied en dan nooit meer reageert?? Of ik heb al tig keer geboden op iets en ik krijg gewoon nooit reactie van die mensen.
Maar andersom hoor je soms ook geen bal van verkopers, terwijl ik dan de vraagprijs bied en erachteraan mail meteen. Of dat je een bod doet (in de buurt van de vraagprijs) en dan krijg je een mail met : Voor dat en dat bedrag mag je hem morgen al komen halen (de vraagprijs dus) HALLO DAARVOOR BIED IK TOCH EEN BEPAALD BEDRAG! :x Zet dan gewoon het bieden dicht of zet erbij vaste prijs. Of dat je vrij mag bieden (geen vraagprijs niks) en dan doe ik een bod dat mij redelijk lijkt. En dan krijg je een mail dat zomaar tientjes hoger ligt en zowat de nieuwprijs is grrrrrrrrrrrr. Daar reageer ik dan geeneens meer op toedeloe denk ik dan
Ja dat schrijf ik ook in mijn laatste zin. Ik hoor al een paar dagen niks van een VERkoper zo irritant en ik bied echt naar waarde. Geen telefoonnr dus kan ook niet bellen. Al 2 keer gemaild maar helaas.
Afhakers.. Wij hadden een smartphone erop gezet want mijn moeder kreeg die bij haar abo maar kan er niet mee omgaan. Spiksplinternieuw dus, internet wees uit dat hij 250 euro waard was op dat moment en daar hebben we meer dan de helft af gedaan. Eerst vette onzinbiedingen (20 euro!), toen iemand die wel 100 euro wilde geven, wij waren het meer dan zat met Marktplaats dus we gingen akkoord.. De hele avond thuisgebleven en er kwam niemand maar diegene had wel ons adres.. Ik was echt bang. En ook eens iemand die een dag vroeger besloot langs te komen dan afgesproken voor een fiets, stond opeens voor de deur. Je kunt toch niet zomaar bij iemand binnenvallen als er een andere dag is afgesproken?
Hier ook Mooie duowagen voor een leuke prijs, akkoord gegaan met ons bod en konden hem zsm ophalen, maar geen reactie meer op de straatnaam etc.. Hoe irritant! Was al helemaal blij met het akoord, maar word verder zoeken denk ik
Nou nu erger ik mij ook, tot 2 keer toe op iets geboden, ze gaan akkoord maar reageren dus gewoon niet weer. er is ookal een hoger bod...
Vreselijk irritant! Hier is zelfs de hele advertentie niet meer te vinden terwijl wij het enige bod hadden gedaan.. Weet alleen naam, woonplaats en emailadres..
Jammer dat er zo vaak negatief gedaan wordt over marktplaats! Ik ben een groot fan Soms wel eens kleine ergernissen, maar over het algemeen doe ik goede zaken
Staat er teab en dan willen ze er de nieuwprijs voor hebben.. Of je krijgt een mail voor akkoord mail terug dat je op een zaterdag langs wilt komen (mail je op woensdag) en krijg je een week. Later een mail terug dat het te laat gelezen was en inmiddels al verkocht is...
Ik heb laatst 300 euro verdiend aan baby kleding van mijn zoon dus ik mag niet klagen. Ik laat mensen alleen maar langs komen bij mij thuis. Ik irriteer me wel eens aan mensen die dan zeggen dat ze een hele set willen en als ze hier komen 1 shirtje meenemen omdat 30 euro toch te duur is voor 60 kleding stukken in nieuwstaat (merk!) Maar wel 1 shirtje meenemen voor 5 euro! HAHA!