Vanaf 25 april tm 11 juuni krijg je gratis UITzegels bij 10 euro aan boodschappen. Je spaart 5 zegels om 5 euro korting op een dagje weg te krijgen. Je mag max 3 x 5 euro per persoon inleveren. Er zijn 45 dagjes uit: dierentuin, pretparkjes, Plopsaland, snowworld etc. www.c1000.nl/dagjeuit Nu is mijn vraag wie spaart deze zegels niet en wil voor ons sparen? Heb De punten te ruil en evt etos babyzegels.
Ja, ik spaar ze inderdaad ook.... Maar je kan niet altijd 3 bonnen per persoon inleveren, bij sommige maar 1 of 2. Ligt eraan welk uitje en welke datum, je kan dat zien op een kalender als je aangeeft dat je kaartjes wil reserveren.
Oke ga ik eens kijken hoeveel kaarten wij nodig zijn. Hmm toch wel 3 pp voor de dierentuin. Dat wordt flink sparen dus.
Ik zou ook wel graag zegeltjes willen. Ik heb nl 45 zegels nodig Ik wil ook wel ruilen tegen kleertjes oid ( in mijn album staat al een groot deel), maar DE punten heb ik ook. Zeg maar dan hoor ik het wel.
Ik wilde ze zelf sparen omdat wij in Mei een dagje naar Plopsa Coo gingen. In het actieboekje stond nl dat dat park ook meedoet aan de actie. Kijk ik van de week hoeveel zegeltjes ik dan nodig heb,zijn alle vrije kaartjes al weg. Vind ik wel stug een dag na het begin van de actie. Terwijl bij drukker bezochte atractieparken nog wel volop kaartjes te krijgen zijn. Heb C1000 een mail gestuurd en gevraagd of het park nu wel of niet aan de actie meedoet. Maar goed ik blijf sparen en mocht ik ze toch niet kunnen gebruiken dan laat ik het wel weten
Denk dat ik wel aan extra kaarten kom. Mijn moeder en tante sparen voor ons. Heb maar 6 kaarten nodig wat ik over heb zal ik hier plaatsen.