Beweeglijke baby en inbakeren

Discussie in 'Verzorging' gestart door Jedine, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Mijn dochtertje van 11 weken is er beweeglijk in bed met haar lijfje. Ze krioelt in bed, net n worm. Mogelijk dat dit komt door dr buikje, ze heeft n verborgen reflux en mogelijk kma zijn sinds deze week gestart met nutramigen
    Omdat ze erg last heeft van maaiende armen ligt ze sinds vorige week weer ingebakerd nu in n dreamswaddle. De puckababy gaf haar teveel vrijheid waardoor nog meer onrust. Heb geprobeerd zonder maar dat was geen succes.

Ivm verborgen reflux staat haar bedje wat schuin, dit icm met dr krioelen zorgt ervoor dat ze met dr billen tegen de achterkant aan ligt. Ik had n rolletje onder haar billen maar daardoor lag ze denk ik zojuist schuin en onderaan in bed. Ik schrok hier best van.
    De lakentjes heb ik er al uit gehaald en dat rolletje tegen dr billen ook.
    Heb dr net hoger in bed gelegd maar vraag me nu af is t inbakeren wel veilig als ze zo beweegt?
    Ze maakt nog geen aanstalten om op haar zij te draaien.

2. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn om dezelfde reden met 12 weken overgestapt van de puckababy naar de pacco. Die is strakker dan de puckababy. De eerste week stribbelde ze nog keihard tegen. Nu is ze onrustig als we haar in de pacco leggen, maar zodra de doeken dicht zijn is ze rustig en begint al te gapen. Ook in haar bedje ligt ze nu dus wel rustig, terwijl als ze in een gewone slaapzak ligt ze juist heel onrustig is.

3. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet trouwens niet hoe schuin je het bedje hebt, maar het schijnt maar de hoogte van een telefoonboek omhoog te hoeven. Wij hebben twee boeken onder de poten, maar ze is nog nooit naar beneden gezakt.;)

4. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Hier ook 2 normale boeken, dus niet te schuin.
    Ze krimt steeds ineen van, naar mijn idee pijn trek ook pijnlijk gezicht en ze doet dit ook als ze in mn armen ligt, hierdoor zakt ze omlaag en omdat ze natuurlijk schuin staat zakt ze nog makkelijker

Kan ze bij de pacco dr armen nog bewegen? Want juist daarom is dreamswaddle fijn ze kan armen niet meer bewegen.

Denk dat pijn van reflux komt ondanks indikken en nexium,kleinere hoeveelheden voeding aanbieden en bedje schuin.

Deel Deze Pagina