Ik ben op zoek naar zwemvleugeltjes voor kinderen van 1 tot 2 jaar! Dat zijn dus die kleinere vleugels! Ik kan ze in de winkel nergens vinden, zelfs niet bij de prenatal! Ze hebben overal alleen nog maar die grote vleugels voor kinderen vanaf 2 jaar. Wie o wie heeft ze nog thuis en wil ze voor een leuk prijsje wegdoen??
Ow echt waar! Nou dat is 1 van de weinige winkels die ik nog niet gehad heb! Ga ik gelijk volgende week even kijken! Bedankt
En anders bij een sportzaak zoals Perry Sport oid. Daar hebben wij ze toen gekocht terwijl ze nergens (meer) te verkrijgen waren en we een weekendje naar Center Parcs gingen.
Ja vanaf de kleinste maat hadden ze ze gewoon liggen. Je bent dan wel wat meer geld kwijt omdat ze van een merk zijn maar ja, beter dan niks toch?!
ik ben ook opzoek naar die vleugeltjes, valt mij ook op dat ze nergens te krijgen zijn.... maar indd nog niet bij de intertoys of een sportzaak geweest straks maar meteen even heen gaan
Speelgoed 601411 Zwemvleugels? zie op de site van intertoys indd die vleugels staan, van 12mnd tot 6 jaar,
ik ben bij de intertoys geweest vandaag, ze hebben van 0-1 jaar en van 1-6 jaar en ook nog 2-6 jaar heb die van 1-6 jaar gekocht voor 3,99
ja dat had ik ook al gedaan.. maar daar verkopen ze allen van 3 tot 6 jaar, ( tenminste in ons zwembad,) heb ze toen wel gekocht omdat zoonlief gewoon bandjes om moest, maar ben blij dat ik nu eindelijk vanaf 1 jaar heb gevonden
joepie!!! Heb ze eindelijk gevonden bij de intertoys!! Ik heb ze gekocht van 0 tot 1 jaar! Die gene van 1 tot 6 jaar vond ik alsnog errug groot en die heb ik al thuis liggen! Nu heb ik echt van die mini's! Bedankt voor de tips allemaal!!!
moet je eens bij het zwembad vragen, bij ons in de plaats verkoopt het zwembad van die vleugeltjes voor de kleintjes max 15 kg.