hallo, Ik zit te twijfelen om deze te kopen voor onder andere de vakantie en af en toe dat beide kids bij mijn schoonouders gaan slapen en ons nichtje er ook is... Vind alleen dat je kindje dan zo laag ligt, dus vroeg me af of hij ook op een 1 persoonsbed kan staan. Ons zoontje is 1, dus zo los op een bed wordt gevaarlijk lijkt me. Ik zag iets van lussen, kan hij op een of andere manier vast gezet worden??? Bedankt!!!
hoi, wij hebben deze zomer ook 1 gekocht en mijn dochter heeft er in de vakantie heerlijk in geslapen. Ik zou hem niet op een bed plaatsen maar gewoon op de grond voor de stabiliteit. Er zit wel een grote lus aan maar dat is om het tentje om te wikkelen als je hem weer klein wilt maken en in de tas wilt opbergen. Die zou ik niet gebruiken om het tentje vast te zetten. Bekijk bijlage 270223
je zoontje is al 1 dan zou ik kijken of je hem ergens kunt lenen om uit te proberen of je zoontje het wel wil. Niet alle kinderen vinden het op die leeftijd leuk als ze het niet gewend zijn. Mijn kinderen sliepen er al in vanaf kleine baby dus die waren het gewend. Vast zetten in meer voor buiten, ik zou hem nooit vast binden aan een bed. En op de grond wat is het probleem daarvan? Altijd gedaan, weleens toen het heel koud was bedje op een wollen deken gezet voor extra isolatie.
Als baby hebben we het wel eens op een bed gezet, maar later niet meer, ivm het eraf vallen. Maar het bevalt ons prima! We hebben de peuterversie direct al gekocht. Dus niet de babyversie. Maar ons zoontje heeft nu al wel een tijdje het niet leuk gevonden daarin, dus gebruiken we nu het campingbedje. Maar straks op vakantie wel weer erg handig, bovendien is hij dan weer wat ouder. En ik vind het erg warm voor hem, dus wij kopen nog wel een keer het stoffen matrasje erbij of iets op maat gemaakt. Dus niet alleen het opblaasbare matrasje.
Ons zoontje kreeg toen hij 1,5 was zelf de ritsen open en kroop eruit. Weet niet hoe handig jouw kindje is met ritsen. Maar onze man slaapt er dus niet meer in omdat hij er steeds uitgaat. Nu kan het ook niet meer want zn zusje gaat erin. hij gaat volgende week los op het bed in de vouwwagen Maar een ideaal tentje
Ideaal en zeker aan te raden! Ik zet hem ook gewoon op bed hoor, hij is breder dan dattie hoog is, dus omrollen is hier echt nog nooit gebeurd (en ik gebruik hem al 3 jaar). Ik heb een baby cot, vond ik groot genoeg. Ze paste er in tot een jaar of 2-2,5 en toen sliep ze thuis al in een groot eenpersoonsbed. Dus dat kon met logeren toen ook. Vastzetten zou ik niet doen, zitten idd wel lusjes aan. Op de grond is dan wel laag, maar je went er wel aan. Mijn jongste heeft er laatst op vakantie ook in geslapen in onze tent. Ging prima!
Eens, mijn dochter sliep er tot een maand of 10 denk ik, prima in. Toen vond ze het helemaal niets meer, werd gek als de rits dicht zat en kroop eruit als deze open was. Vriendin heeft en toen een tijdje geleend en haar dochter vond het toen opeens ook niets meer.