ja precies, wij stoppen ook alles in de tas erbij in. vind het echt zo handig! ook voor dagjes strand enzo. in een campingbedje ligt je kindje toch niet uit de zon, en met zo'n tentje wel.
ik heb eventueel zo'n tentje te koop. het is een kleine variant en ik heb hem 1 x 5 dagen gebruikt op de camping. hij is nog met doos .... wel beschadigd de doos..... en met hoes voor om de tent + opblaasmatrasje en de kleur is groen.
Hmm. Bij ons zit er geen slaapzak bij maar een matje wat met kliteband vast zit daar ligt ze op (en dan het matje achterin) en ik gebreukte ook een slaapzakje en later een wiegen deken met laketje
hoihoi ik zag al dat de peutervariant voor 59 euro te koop is incl verzenden, de luxe versie. We gaan even kijken wat we willen, peuter of babyvariant of alle2. we nemen mee op de camping en moet niet te groot zijn. Andere kant bij de peutervariant kunnen beide kids in. gr brenda
Ik heb hem besteld! Inderdaad voor 59 euro zonder verzendkosten en als het goed is komen ze hem morgen bezorgen. Ik hoop dat hij in de smaak valt bij mn dochter!
Wij hebben de peutervariant,ideaal.slaaipt er soms.beter in dan zn eigen bed,en altijd één vertrouwde omgeving hè. We willen er nog één bij,laurah,wat wil je ervoor hebben als je m nog hebt?