Nou wat heb je dan aan de 50% korting?!?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anouk31, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Leuk zo'n blije doos (NOT) Er zit dus echt weinig in. Ja 10 gratis luiers, een rompertje waar heel nederland mee loopt. En een speentje met I love mama. Daarnaast verbaasde mij de 2 blikjes alcoholvrij bier!!

En als je dan denkt... leuk een bon voor 50%korting op een verblijf in sunparks?? Lees onderstaande actievoorwaarden even. Dan vraag ik me af wanneer ik wel mag gaan?

Geldig voor de parken Limburgse Peel, Park Zandvoort, Kempense Meren (B), Oostduinkerke aan Zee (B), Ardennen (B), Park De Haan (B), Park Nordseeküste (D) en Park Eifel (D Geldig voor aankomsten in de periode 6 september 2010 t/m 27 juni 2011 excl. schoolvakanties en feestdagen
    Niet geldig voor aankomsten:
    - 28 januari op Park Nordseeküste
    - 28 februari t/m 7 maart alle parken
    - 11 maart voor weekendaankomsten op alle parken
    - 8 april t/m 29 april voor aankomsten op parken De Kempense Meren, Oostduinkerke aan Zee en Ardennen
    - 30 mei t/m 3 juni alle parken
    - 6 juni voor weekendaankomsten op alle parken
    Geldig voor alle villa types met uitzondering van de 2 persoons exclusive villa’s en de 10,-12,-16,- 20 persoons villa’s.
    Niet geldig voor reeds gemaakte boekingen.
    Niet geldig in combinatie met andere acties, kortingen of in geval van annulering.
    Genoemde prijzen zijn per villa.
    Het aanbod is exclusief servicekosten, verblijf- en milieuheffing, en overige heffingen.
    Geldig zolang de voorraad strekt.
    (Prijs)wijzigingen onder voorbehoud. Uiterste boekingsdatum: 14 maart 2011.

Ik heb de doos vorige week pas kunnen opgehalen.. er blijft dus niet veel over met al die regeltjes NIET GELDIG op!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vond die doos ook erg tegen vallen toen ja.

3. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Twee jaar geleden zat er nog een heel pak luiers in...

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dan is het crisis denk want bij kij zaten er nog maar iets van 12 luiertjes in.

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb met die kortingscode een weekje geboekt vanaf 27 juni voor Limburgs Peel. Dan mag het dus wel :D

Vond de doos trouwens ook tegenvallen, maarja...tis gratis hé :D

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Jep, de doos valt idd tegen! Ik heb hem alleen opgehaald i.v.m. de kortingsbonnen voor de pampers :)

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. :D Het is en blijft gratis, je had 'm ook niet op hoeven halen.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, met zo'n kortingsbon wordt het je wel lastig gemaakt. Maar wat ie begreep van iemand boven me, moet het toch wel kunnen, om ergens te boeken. Anders ben je zo'n park gewoon eens op en vraag je hoe of wat. Misschien dat het je lukt om alsnog een andere datum te boeken, waarop het standaard niet zou mogen.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    rompertje vind ik érg schattig en komop: het is ondergoed ;) ?!

En verder inderdaad, je hoeft hem niet te halen.
    Die kortingskaarten vind ik ook maar zelden wat. Ik bekijk ze eigenlijk ook bijna nooit- gaan zo de prullenbak in. Met kinderkorting kom je vaak (bijna) op hetzelfde bedrag uit.

alcohol vrij bier: Leuk juist.. of voor mama, of voor papa, van wie het als mama ook wel fijn is, als die op het laatst geen/weinig alcohol meer drinkt (vind ik) :)

Maar de doos: Ik vind het leuk om open te maken en ieder dingetje is mooi meegenomen. Vind het gewoon al zó leuk dat je het krijgt. Leuke bevestiging weer van je zwangerschap :)

9. natjes

natjes Niet meer actief

gisteren de doos gehaald en bij zat die romper er ook al niet meer in ha ha ha

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Die Bon is inderdaad jammer maar ook bedoelt om nog als zwangere een wiekend weg te gaan

En vergeet niet dag je een jaar lang een leuk tijdschrift krijgt

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

12???? das veel..... bij mij 2!!!!!

12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Uhmm.. iets met een gegeven paard niet in de bek kijken of zo? ;) ;)

13. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Lieve mensen,

Uiteraard begrijp ik dat ik het gratis gekregen heb. Maar ik begrijp Sunparks hierin niet. Je geeft een pakket eind februari met een kortingsbon van 50% en dan zoveel actievoorwaarden erbij. Dan maak je niet echt goede reclame voor je parken.

En ik vind het zeker leuk om een pakket te krijgen.. alles wat je krijgt is meegenomen, maar ik denk dat je de pakketten dan wel aan de data moet aanpassen.

En in vergelijking met 3,5 jaar geleden is het idd wel minder.

Trouwens dat tijdschrift heb ik nog nooit gekregen!! Nu wel een bon in de doos om het nog een jaar te krijgen. Dus die vullen we wel in.

14. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Idd, bij mij zaten er ook maar 2 luiers in :( Ga wel wasbaar gebruiken dus ach wat maakt het uit, maar ja voor de 1e week ivm meconium was het toch leuk geweest... Nu heb ik zelf nog maar een pak aangeschaft.

Voor diegenen die zich verheugen op de babydoos: daar zit al helemaal niets in :p

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Je kunt beter na de geboorte zo'n babydoos ophalen bij de supermarkt, die zijn stukken beter gevuld en je wordt niet nog jaren bestookt met telefoontjes en reclamerommel.

16. laurah

laurah Lid

7 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    in zandvoort bestaat al geen sunparcs meer. die is weer overgenomen door centerparcs ;D

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jaa de supermarktpakketten zijn echt een feestje! De babydoos haal ik meer op voor het idee. Hier had ik wattenstaafjes, sudocreme en tijdschriften :) Achja, weer lekker wat te lezen. Als ik echt wat nodig heb dan koop ik het wel gewoon :)

18. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0

Ff een illussie minder, Sunparcs vraagt niet of ze alsjeblieft in de doos mogen :D. Dit is gewoon heeeeel veel sponsorwerk en meer reclame dan dat ze er wat uit halen. In de praktijk blijkt namelijk dat veel mensen uiteindelijk boeken zonder korting omdat ze toch op de site van de aanbieder komen. Voor hun is het dus helemaal niet belangrijk om jou veel korting te bieden, maar de reclame des te meer. Zo werkt het in de branche ;).

Buiten dat leveren ze het aan op het moment dat de pakketten gemaakt worden. Praktijk wijst wel uit dat sommige pas maanden daarna worden weggegeven. Ik kreeg in mijn pakket ook potjes eten vanaf 6 maanden met een houdbaarheid tot de datum waarop mijn zoontje nog geen 2 maanden uit was. Dus tja, ligt denk ik ook aan de winkels die de dozen in grote voorraden inslaan en dan uitgeven tot het op is, hoe lang het ook duurt. Niet echt handig, maar zo werkt het wel.

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Maar de actie is daar wel geldig hoor! Wij gaan in mei heerlijk een weekje van luxe en strand genieten :D Mét korting uiteraard! ;)

Vanaf wanneer krijg je zo'n tijdschrift dan? Heb helemaal nog niets gehoord na aanmelding (ook pas 16 weekjes zwanger hoor ;))

En wat betreft de "houdbaarheidsdatum": ik heb vorige week de doos van de Etos gekregen en daar zat een sticker op dat ze hem voor eind maart moesten meegeven. Zal denk ik met de houdbaarheid van producten en acties te maken hebben...

20. misa

misa Niet meer actief

Je mag gewoon niet bedoelen ze..! ;)
    Ja, die dozen zijn niet veel soeps.

Deel Deze Pagina