Wij gaan op vakantie in oktober naar italie met onze baby van dan 2 maanden. Wij denken erover om zo'n tentje van deryan te kopen om haar daar dan in te laten slapen 'snachts, ipv in een campingbedje die in het hotel staan, het is voor 5 nachten. Heeft iemand ervaring met zo'n tentje? Wat vond je ervan?
Onze dochter heeft er 2 weken prima in geslapen 2 jaar geleden, maar was toen wel een stukje ouder dan de jouwe, zo'n 10maanden. Of het voor een kindje van 2 maanden ook al geschikt is vraag ik me af, het is tenslotte een luchtbedje waar ze op zou slapen en dat is niet echt ondersteunend enzo natuurlijk.
Ik denk juist dat het heel handig is! Wij hebben er ook eentje en onze zoon heeft er toen hij 9 maanden was ruim twee weken in geslapen. Toen hij jonger was ook, als we bijvoorbeeld naar een verjaardag gingen en hem mee namen. Ik vond het erg handig. Het neemt ook weinig ruimte in beslag. Onze dochter gaat er straks ook weer in slapen. Lastig is alleen wel dat je niet zo makkelijk iets met een lakentje kan doen, dus dan alleen de slaapzak kan gebruiken.
Ik zou de kinderwagenbak gebruiken, die heb je waarschijnlijk toch bij je of niet? Wij hebben overigens wel een Deryan en die is ook prima hoor. Je kunt er alleen niet echt goed lakentjes of dekentjes in instoppen, dus een lekkere slaapzak is wel een aanrader.
mssch het laken en deken er in de lengte om doen, zo maak ik het ledikantje ook altijd op. blijft het perfekt zitten. de tentjes heb je voor baby`s en dreumus/peuter maar in de afmeting van lengte zit daar maar 20cm verschil in. kruidvat had ze laats in de aanbieding voor 39,95.
Geweldig ding! Hier gaat hij ook mee op vakantie, dit wordt zijn bedje (9weken lang!). Ook met verjaardagen gaat het tentje mee, je kunt het zelfs op de fiets meenemen.