Leuk hotel in Rotterdam Centrum?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door poema, 22 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik wil met mijn dochter twee dagen en 1 nachtje naar Rotterdam. Ben dus op zoek naar een leuk, lekker en hip hotel in de stad. Liefste met ontbijt. Iemand een tip?

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    wij vinden het CITIZENM hotel leuk. een heel groot bed, douche met lampen die je zelf van kleur kunt veranderen. leuke lounge om even te zitten en je kunt ontbijt bij boeken. het is vlak bij de blaak/markt dus redelijk dicht bij de winkels enzo.

ik heb ook weleens van mensen gehoord dat ze in de SS rotterdam hebben geslapen. dan slaap je op een schip. dat ligt wat verder uit het centrum. Wat wel leuk is is dat je er dan met de watertaxi heen kunt gaan.

3. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Ik wilde ook CitizenM zeggen!! Hip hotel met heerlijke bedden :D en de markthal ligt om de hoek voor lekker eten (en de stad ook!)

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Maar dat zijn toch hele kleine kamertjes? 14m2...

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Klopt zijn kleine kamers, maar bij een stedentripje slapen wij eigenlijk alleen maar op de kamer, verder zijn we elders, lopen door de stad, gaan ergens lekker wat drinken/eten. en pas aan t einde van de dag gaan we naar ons hotel. Deze hotels hebben heerlijke grote bedden. en een gezellig hippe lounge waar je bijv eind van de dag even een spelletje kunt doen, of een drankje kunt drinken.

als je een grotere luxere kamer zou willen dan zou ik zeggen hotel mainport, mijn man is daar weleens geweest met wat vrienden, daar heb je kamers met een mooi bad, of sauna, en ook zwembad ed in het hotel. maar de prijs is er ook wel naar.

poema vindt dit leuk.
  6. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik ben fan van het Nhow hotel. Heerlijke bedden, prachtig uitzicht en en erg goed ontbijt!

poema en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Unieke echt Rotterdamse plekjes:

SS Rotterdam (voormalig cruiseschip, helemaal in stijl, wel wat verder van het centrum)
    Hotel New York: een kade dichter bij het centrum dan de SS Rotterdam, voormalige terminal van de boten naar Amerika, leuke sfeer en lekker eten
    Stayokay Blaak: je logeert in een kubuswoning

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Voor de SS-Rotterdam en ook bij Hotel New York heb je voor de deur een aanlegsteiger voor de watertaxi naar het centrum. Uitstappen bij het Maritiem museum.
    Superleuk!

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Citizen M inderdaad. Heel fijn hotel, handige ligging, lekker ontbijt.

Deel Deze Pagina