Hallo, Ik maak de bekleding voor de wieg zelf...maar ben hier nog niet zo erg handig in qua stof ed...want nu heb ik katoen 1 kleur en nu zie ik niet meer het verschil tussen de buitenkant dus de mooie kant en wat nu de binnenkant dus de lelijke kant is van het stof...wil het in elkaar zetten....maar straks het omgedraaid...wie o wie heeft een handigheidje hiervoor? Alvast bedankt mamatje
Moeilijk om zo te beoordelen. Je hebt stof dat aan beide kanten te gebruiken is. Soms lijkt de verkeerde kant van het stof iets valer / lichter In de meeste gevallen is het wel duidelijk te zien, misschien een foto plaatsen van beide kanten?
Hai, Bedankt voor je reactie. De ene kant is qua kleur verschil niet anders...zal proberen een foto te maken...maar zal ook moeilijk te zien zijn denk ik..tja zal je net zien ben je lekker bezig en wil je door gaan ook heh...anders maar wachten tot morgen....i
Uhm met kleermakerskrijt streepjes op de verkeerde kant zetten? Maar met katoen kun je je volgens mij niet echt een buil vallen hoor. Dat heeft over het algemeen twee "mooie" kanten.