Op dit moment hebben we een X-Adventure Nano, maar zijn daar totaal niet tevreden over als we mee rijden. Goedkoop = duurkoop zullen we maar zeggen Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een buggy die met 1 hand te besturen is. Nu lopen we namelijk continu bij te sturen en te trekken omdat de Nano niet heen wil waar wij heen willen Op internet vond ik de Nuna Pepp waarbij ze op youtube heel makkelijk met 1 hand aan het sturen zijn, al is dat wel zonder kindje erin en tja...de Nano reed ook goed zonder kindje Iemand ervaring met de Nuna Pepp en het sturen/rijden met 1 hand of is er iemand die een andere buggy weet die makkelijk met 1 hand te besturen is?
hier alleen maar goede ervaringen! Deze buggy rijdt super makkelijk! Onze dochter is ruim 2.5 jaar en zo'n 18 kg., flink dus en nog rijdt ie heel soepel. ik zou geen andere willen.
Ik zweer bij de Nuna Pepp. Geweldige buggy en zelfs met kind erin rijd hij nog soepltjes met 1 hand, zelfs op een oneffen terrein rijdt hij nog soepltjes.
wij hebben een quinny zapp, die is heel makkelijk met 1 hand te besturen, als het wegdek niet al te hobbelig is
Hier ook zeer tevreden. Vooral ook omdat je niet 2 losse handvaten hebt. Heerlijke buggy en rijd geweldig!
Binnenkort maar eens even proefrijden dan Als we het lief vragen mogen we misschien wel even buiten op de straatstenen een mini stukje rijden Laat ik manlief wel achter als onderpand