Deryan Travel Cot, iemand ervaring mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pepepe, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij willen er ook 1 aanschaffen maar dan om mee te nemen op vakantie.
    Als we dan ergens zijn dat we m dan op kunnen zetten en zij daarin kan slapen.

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    we hebben hem gisteren voor het eerst gebruikt en ik vrees dat het hier geen succes is....
    Mijn zoontje is gewend om heel strak ingestopt te worden. En dat kan hierbij niet. Gevolg: hij lag binnen 2 minuten overdwars in de tent en heeft alles bij elkaar gehuild. Ook nadat ik bij hem ben blijven zitten, naast hem ben gaan liggen, hij bleef echt overstuur huilen.

Misschien moeten we het gaan opbouwen en hem er af en toe in leggen. Ik geef het nog niet op maar vind het wel jammer dat je je kindje eigenlijk niet onder een dekentje/lakentje kunt leggen in dat ding, want dat gaat meteen los.

Dus als je kindje goed in een slaapzak kan slapen is het ideaal, anders vind ik van niet.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hij leek me ideaal en heel eventjes was hij dat ook, tot mijn dochter besloot dat ze er absoluut niet mee in wilde slapen. Als we de rits open lieten kwam ze er gewoon uit en met de rits dicht werd ze gewoon helemaal gek. Niet hebben we een gewoon campingbedje en dat gaat prima.

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier voor haar eerste verjaardag een peuterversie gekocht, maar toen ze 15 maanden was had ze de rits al door dus daar gingen onze vakantieavonden. Het was mooi er naast zitten tot ze sliep, ze had het me een week zien en de tweede week ging het mis.
    Daarna gelijk verkocht, voor de ruimte is het wel ideaal in de auto.

Deel Deze Pagina