Cherished Teddies

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door Jlover1988, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Kennen jullie ze? Die leuke beeldjes..

Ik heb ze toendertijd van mijn vader gekregen, kort voordat hij stierf.
    Nu wil ik er toch afstand van doen..Ze staan anders maar op zolder in de doos en dat had mijn vader ook niet gewillen.
    Wel gek, heb dan niet zoveel herinneringen meer aan papa maarja, hij heeft liever dat ik ze verkoop dan dat ik ze op zolder laat verstoffen!

Weet je er iemand voor? Bij deze de link!

Marktplaats.nl > Ruime collectie Cherished Teddies - Verzamelen - Beren en Cherished Teddies

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Vind je dat niet kei moeilijk om dat weg te doen?

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Wat zonde! Je krijgt er kei weinig voor terug! Laat ze toch op zolder staan. Denk dat je er spijt van krijgt

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Je kan ook een beeldje bij foto van je vader neer zetten..

Zou het ook niet weg doen..
    Dat je er alleen al over nadenkt:)..

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst

6. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Tja, mijn vader was een handelsman en kwam regelmatig met dit soort dingetjes thuis.
    Hij zou absoluut niet willen dat het boven op zolder zou staan te verstoffen, terwijl ik van het geld wat ik ervoor krijg iets leuks zou kunnen kopen voor bijvoorbeeld zijn 2 kleindochters! Uit zijn naam dan ook he :)

Ik heb inderdaad wat beeldjes in de kast staan, bij zijn urn. Maar ik heb er nu nog ruim 75 over die echt in dozen op zolder staan...

Deel Deze Pagina