hoi meiden ik heb 2x in de aanbieding een AngelSound nieuw doos nog niet eens open gemaakt ! was een foutje in de bestelling en met 3 kan ik echt nix haha Prijs is inclusief verzendkosten ! laat het me weten en dan stuur ik hem zsm op ! Groejtes van Emma29
Hoi Emma, Ik heb op zich ook wel interesse: wat hierboven ook gevraagd is, wat zijn jouw ervaringen hiermee? Gaat hem om model JPD-a100s (roze met wit)? Heb even op de site gekeken. Gr. Sanne
hey meiden ik zelf vond het geweldig leuk en soms ook geruststellend om te kunnen luisteren ! vond het ook super om dit met mijn man te kunnen delen op die manier want voordat de kleine ging schoppen dat duurde zo lang ! ik heb ze nog alle 2 maar ik heb ook al 2x een iets lager bod gehad dan wat ik vraag ze zijn gloednieuw en ik moet verzendkosten betalen dus als jullie voor die prijs interesse hebben hoor ik het graag ! Laat het zsm horen want het gaat dus snel.... !
er is er 1 weg en 1 is half verkocht ! dus als iemand nog wil laat het ff weten maar kan zijn dat hij al weg is (sorry)
Ik heb er zelf ook één.hij ligt nu bij mn hoogzwangere vriendin..... ik vind het geweldig! vooral vaak geruststellend