Deryan Travelcot (even mijn enthousiasme delen!)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door misa, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    in principe niet nee maar als ze zittend tegen de zijkant aan gaan hangen dan is er wel een behoorlijk risico dat hij omkukelt..

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik heb me laten overhalen mede door dit topic en heb er net een besteld bij Halfords :D over een week of twee gaan we er mee op vakantie, hopelijk bevalt hij ons ook zo goed :)

3. misa

misa Niet meer actief

Leuk! Ik hoop ok dat het je goed bevalt! Ik heb mijn zoontje er nu ook ingelegd. Nu met molton en onderlaken, gewoon om te testen. Hopen dat dat minder zweet!

4. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Het zijn idd wel wat warmere tentjes. Ik leg het opblaasbare matrasje altijd gewoon in het vak waar deze hoort. Ik vind dat het tentje dar iets meer stevigheid door krijgt. Verder heb ik uit een camping-noppen-matrasje een matras op maat geknipt en die leg ik er in met molton en hoeslaken. Scheelt een hoop gezweet.
    Ons ventje slaapt heerlijk in zijn tentje. Ik denk er ook aan om nu de peutervariant voor hem te halen en volgend jaar met twee tentjes op vakantie te gaan.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik wil jullie even laten weten dat ze bij Kruidvat nu in de aanbieding zijn voor 30 euro!!

We hebben er net 1 gekocht en zijn er heel blij mee. Alleen krijgen we hem nu niet meer ingevouwen hahaha. Iemand een tip??

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
  7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb 'm ook al ruim een jaar, en pas 1 keer gebruikt. Eigenlijk zijn we nooit ergens zo lang, dan mijn zoontje ook moet slapen (dan slaapt hij in de auto). Bij onze ouders heeft hij een 'eigen' kamertje met bedje.
    Nooit geweten dat er een apart compartiment onderin zit, waar het matrasje in moet.
    Ik vind het liggen op het 'plastic' ook niet zo'n lekker idee eerlijk gezegd.

Volgend weekend gaan we 'm trouwens misschien wel weer nodig hebben, en april volgend jaar viert mijn oma haar verjaardag, een hele dag, dus dan is het denk ik ook wel handig!

Ik denk dat ik er van de week eens mee ga oefenen, zodat hij snapt dat er in geslapen moet worden!

8. misa

misa Niet meer actief

@Mirthe81: Zo'n noppending zat ik ook al aan te denken, of liever nog zoiets maar dan egaal zeg maar. Waar heb je dat vandaan? Werkt het goed? Kon je dat zo op maat knippen/snijden? En dan daaromheen een onderlakentje?
    Is het niet vervelend die noppen (uiteraard aan de onderkant)?

@Heppiedepeppie: Ik zag ze ook bij de kruidvat. Dat is de babyversie!
    Opvouwen is heel simpel (eigenlijk).. ;) Het filmpje laat het goed zien. Heb je je boekje niet meer? Hier issi nog eens, met plaatjes en al:
    http://www.deryan.nl/uploads/files/Instructions/Travel%20Cot%20User%20Guide.pdf

@Anna27: ja, oefenen is geen slecht idee. Je weet maar nooit hoe ze er na lange tijd op reageren. :)

9. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0

ik kreeg het noppenmatras van mijn schoonmoeder. Is bij iedere kampeerwinkel te krijgen volgens mij. Die noppen voel je aan de bovenkant niet. Het is heel makkelijk met een gewone schaar op maat te knippen.
    Als ik dit niet had gekregen had ik op de markt een stuk schuimrubber gehaald. Had ik voor de kinderwagen ook en daar sliepen ze ook heerlijk op. Misschien nog wel iets goedkoper ook.

10. misa

misa Niet meer actief

#70 misa, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2011
    @Mirthe81: bedankt voor de tip!
    Ik was even aan het zoeken geweest en zag op de site van een kampeerwinkel bij ons in de buurt dat ze zo'n noppenmatras voor 1 euro verkopen. :) Ook handig dat je het kunt oprollen. Maar ik wacht nog even dit af:

Ik heb Deryan gemaild over het warme matrasje en gevraagd of ze nog tips hebben. Ik kreeg deze reactie:

Er zijn ook moeders die de slaapzak, met de binnenkant naar buiten, als hoesje gebruiken voor over de matras. De
    slaapzak is van katoen, dus dat ligt ook lekker. Half Augustus krijgen we een nieuwe matras een zogenaamde 3D matras, dat moet het ei van Columbus zijn, die komt in een aparte tas. Bekijkt U de website maar even in die tijd.
    Vriendelijke groet, Martien
    DERYANTEAM

Dus voor de geïnteresseerden misschien wel leuk om te weten!

11. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Ik vind het ding echt geweldig al meer dan een jaar in gebruik. Alleen nu kleine wat groter wordt blijft het soort 'dekje' niet meer goed liggen bij gewoel van de kleine man. Maarde we gaan hem toch weer mee op vakantie nemen en weer opnieuw proberen....

12. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ook hier de babyversie gekocht voor dochterlief.
    nieuw in de winkel, voor 20 euro, koopie :D

13. misa

misa Niet meer actief

Fijn dat jullie ook enthousiast zijn!
    Mooi koopje trouwens!

14. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wij ook blij :)

Zelfs in de tent is de deryan fijn als "afgesloten" plekje-bedje voor het spookje dat anders overal heen gaat kruipen.

Hier ook de matras in de tent. Ik maak er wel een bedje in op, dus ook met bovenlakentje en dekentje. Ik gebruik een ledikantdeken dwars, die kan dan een groot deel onder het matrasje, waardoor ze erop ligt en het dus iets steviger ligt.

15. misa

misa Niet meer actief

Ja, Simon kan ook wel eens opzij rollen, maar ja.. hij kan toch niet verder! ;) En een deken gebruiken we niet meer.

16. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    En daar gaat nu nog eens 25% korting vanaf waardoor ze op €22,50 komen! :D

17. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

En volgende week 50% als het goed is!

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb de baby versie bij kv voor 15 euro gekocht :D

19. misa

misa Niet meer actief

Whahaha! Geen geld!

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Truuske, 50%?! Als dat echt zo zou zijn wacht ik nog mooi een weekje haha. Er stonden er hier nog 11, en dat was vorige maand ook zo. Loopt niet heel hard in dat filiaal :p

Deel Deze Pagina