Deryan

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mythique, Feb 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Voor de aankomende vakantie ben ik mij aan het verdiepen in de Deryan producten. Nu zag ik dat er naast de travel cot ook nog een peuter box is. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik kan bijvoorbeeld niet echt vinden hoeveel groter deze ingeklapt is.

En nu kwam ik ook de Deryan Air Traveler tegen. Daar zijn echt bijna geen ervaringen over te vinden... Iemand hier toevallig?

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Wij hebben de travelcot maar het was hier geen succes. Het is een super praktisch ding maar zoonlief weigert in het tentje te slapen. Overigens weigert hij ook in een campingbedje te slapen. Hij lijkt dat 'gaas' erg vervelend te vinden.
    Misschien eerst een keer uitproberen?

De andere twee kan ik je niet mee helpen helaas.

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Ik heb veel ervaring met de Deryan producten. Wat wil je precies weten? Online is ook echt genoeg info te vinden, gewoon even googelen.

De afmeting van de peuterbox ingeklapt staan hier: Deryan Peuter Box Khaki | Baby & Tiener
    Alternatieven zijn bijv. de Nomad Kids Travel Bed, de Phil & Teds Kiwi Traveller en Phil & Teds Traveller.

Een uitgebreide review van de Air Traveller staat hier: Deryan Air Traveller review - Gezin op Reis en info hoe het werkt hier: Slapen in het vliegtuig met de Deryan Air Traveller

Hoe oud is je baby als je gaat vliegen? Ik vind zelf de Flyebaby ook een fijn alternatief voor de Air Traveller, dan hoef je geen luchtkussens op te blazen in het vliegtuig: Flyebaby vliegtuighangmat (verhuur)

4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Bedankt voor je reactie. Eigenlijk wil ik weten of de box aan te raden is boven de travel cot. Wat ik ervan heb gezien lijkt me de box wat veelzijdiger maar ik vraag me dus af of het qua formaat handiger is om de cot te nemen.

De eerste twee vliegreizen zijn geboekt, hij is dan 6 en 8 maanden maar dan blijven we nog relatief in de buurt. Als het goed gaat willen we in oktober verder vliegen en dan is hij alweer 13 maanden dus ik denk dat de hangmat dan te klein is.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik heb de travelcot meegenomen op vakantie als speeltentje voor bij het zwembad/strand. Zl was toen 8 maanden. Vond het ideaal. Hij had een lekker zacht speelplekje. Makkelijk meenemen en zo weer opgevouwen.

Verder nooit meer gebruikt.. heb hem 2e hands gekocht. Hij heeft er dus nooit in geslapen en ook niet geprobeerd eigenlijk. Dan sliep hij gewoon in en campingbedje.

6. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Hier Deryan tentje heel veel gebruikt, totdat hij ruim 1 was. Ik gebruikte het als ik op visite ging, op vakantie om te slapen maar ook om te spelen.

Echt ideaal. Ik heb hem zowat ongebruikt gekocht via mp. Verkopers gaven aan dat hun kinderen er niet in wilde slapen. Kan je hem niet lenen van iemand om te proberen? Het helpt om het zo snel mogelijk te gaan gebruiken om ze aan te wennen dat het okee is.

Met 7 mnd gevlogen en air traveller niet gemist trouwens. Zoontje sliep heerlijk in mijn armen.

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Hey wat handig die box!
    Ik heb via MP ook zo'n peutertentje aangeschaft voor mijn toen pasgeboren zoon... hebben heb die zomer veel gebruikt als slaaptent als ik op visite ging bij schoonouders bijv. Dan kon hij in dat tentje slapen (ze hadden nog geen campingbedje en ik kon met de trein niet heel veel meeslepen) En dat werkte prima! Maar naarmate hij ouder werd wilde hij er minder graag in slapen.... hij vond het maar niks dat hij zo opgesloten werd in dat tentje met die ritsen dicht. Zo'n box klinkt dan idealer aangezien je hem niet dicht hoeft te ritsen, omdat de opening aan de bovenkant zit ipv zijkant

8. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Dat was inderdaad mijn idee. Hoewel de meeste mensen enthousiast zijn over de travel cot heb ik een aantal keer gelezen dat baby's er niet in wilde slapen als het dicht was. De box kun je ook open laten maar hij is misschien te groot om op echt verre reizen mee te nemen. En er zijn niet enorm veel reviews te vinden over de box, in tegenstelling tot de travel cot...

9. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Eigenlijk zou je gewoon eens in een winkel moeten kijken naar de afmetingen en even voelen hoe zwaar hij is... Dan kun je makkelijker zien of het te doen is voor je! Ik weet dat Bever sport iig de tentjes verkoopt!

10. lies276

lies276 Niet meer actief

Hier heel veel plezier gehad van de travelcot!
    Onze zoon heeft er tot hij bijna 2 was in geslapen.
    We zetten hem op het bed in de caravan, als we bij ons volkstuintje waren, zetten we hem in de achterklep van de auto, enz
    Hij sliep er heerlijk in, vooral ook omdat hij er niet in kon gaan zitten ( dan ging hij dus maar slapen, haha)
    Om mee te nemen een heel makkelijk ding!

De box ken ik dan weer niet......

Share This Page