Met beiden geen ervaring maar zou zeggen de Joolz. Is wat minder lomp en minder plastic. Ik zou zeggen ga eens in een winkel proberen.
ook met beiden geen ervaring. Wij hebben gekozen voor de Joolz Geo. Voelde wat steviger aan en als pluspunt heeft de kinderwagen een grote mand. wij hebben dan wel het type tailor gekozen die heeft luchtbanden. Schijnt comfortabeler te lopen. Minder gehobbel. En aangezien ik veel en graag wandel met de hond toch voor luchtbanden gegaan.
Ik twijfelde tussen de stokke trailz en de joolz geo. Ben gisteren wezen kijken en ermee gelopen. De stokke vind ik 10 keer niks..het is een prachtige wagen maar zo groot! Vooral met de reiswieg erop is het een enorm ding vind ik. Het rijdt wel lekker maar nee die is van mijn lijstje af
2 jaar terug waren wij in babywinkels voor advies. Daar zeiden ze tegen ons dat de wagens met plastic onderdelen sneller stuk gaan en vaker terug komen voor reparatie. Ons oog is toen gevallen op de joolz. Helaas hebben wij de kinderwagen niet hoeven te kopen. Nu opnieuw zwanger, maar nog erg pril. Wij twijfelen nu tussen de joolz day, joolz geo en de bugaboo Buffalo. Maar we gaan pas kijken en proeflopen na de 20 weken echo denk ik.
Wij hebben de joolz day earth gekozen nadat we proef hebben gereden in de winkel. De stokke vonden we erg groot en viel daarom af. Ik zou zeggen, ga proef rijden en kijk welke je het fijnste vindt.
Ik ga ook voor de Joolz. In de winkel al even geprobeerd, rijdt fantastisch! De stang is ook erg makkelijk in hoogte te verstellen!
ik heb zelf Joolz Day Sence, altijd erg blij mee. ik vind het mooi strak, het rijdt super makkelijk en is ook makkelijk in te klappen tot een klein pakketje. Ook de hoogte van de wieg is erg prettig. Voor boodschappenmand hoef ik echt geen Geo, want de netten die erbij zaten gebruik ik als ik even wat boodschappen haal (dus geen aparte boodschappennet aangeschaft). Ik heb proef gereden met Stokke Trails en ik vond het eerlijk gezegd een lomp ding (sorry, eigen mening). Ik heb ca 15 min rondjes met de wagen van de kennissen gedaan en ik kreeg bijna pijn in mijn armen bij het sturen.
Wij gaan voor de stokje trailz. Is idd groot maar prima ingeklapt, dan past ie gewoon achter in mij twingo. We hebben de crusi overwogen maar daarvan af gezien omdat er geen maxicosi op geplaatst kan worden en op de trailz wel. Joolz ook overwogen maar die viel af omdat ik het er op zetten en af halen van bijv wieg of maxicosi veel stroever en onhandiger vond gaan dan bij de stokke. Hopelijk heb je hier iets aan. Maar toch, ik zou het gewoon uit gaan proberen. En probeer ze in en uit te klappen en in de auto te leggen.
Een vriendin van mij heeft de Stokke Crusi, ik vind m mooi maar veel te groot i.c.m reiswieg. Vind t vooral in winkels best een behoorlijk gevaarte, en grootste nadeel vind ik dat je ook de maxicosi van stokke moet hebben, het past niet op een easy-base enz enz..
Ik vind die crusi zo mooi op een foto maar in t echie is het echt een mega groot lomp ding. En dan bedoel ik echt mega lomp . Vandaar dat ik voor die Joolz zou kiezen, maar wel een andere kleur.
Wij twijfelden ook tussen deze (en de bugaboo). Met allemaal een stukje gereden en goed vergeleken en toen zijn we op de joolz dag uitgekomen. We hebben er geen spijt van. Hij is wendbaar, stang kan zowel voor korte als lange mensen ingesteld worden en de bak ligt hoog (ik zie soms kinderwagens waar een grote hond zo in kan grijpen. Noem mij een doem denker maar ik vind dat eng!)
Wij hebben de Stokke Crusi gekozen, juist omdat wij allebei lang zijn wilden we een wat hogere/grotere wagen. Naast ons valt het dan wat minder op, dat hij zo groot is . Hij rijdt als een tierelier en heeft veel ruimte onderin. Daarnaast hebben we ook de maxicosi van stokke, die past er ook prima op.
Met de stokke geen ervaring. Maar heb een afkeer tegen dat kinderwagenmerk haha. Dus zou voor de Joolz gaan.
Heb je dan de crusi of de trailz j010? Tegen ons zeiden ze dat de maxicosi niet op de crusi past en wel op de trailz. En trailz en crusi zijn ongeveer dezelfde wagens (trailz heeft terreinbanden maar bijv zitje en wieg zijn exact hetzelfde). Wij hebben hem overigens oa ook voor de hoogte gekozen, dan kun je je kindje aankijken en zit hij/zij niet tegen benen aan te kijken.
@Tess, Wij hebben de Stokke Crusi en de Stokke IZI go (maxicosi), past op alle stokke kinderwagens. Je hebt wel 2 verschillende van Stokke, een lichtgewicht en een wat zwaardere. Misschien past die zwaardere alleen op de Trailz. <-- Deze was ons echt te zwaar om er mee te lopen.. (en dit was nog zonder kindje erin)
Haha, wij hebben wèl de stokke crusi en die bevalt goed. Ik hou wel van ruimte onderin de boodschappenmand en ik vind hem hem goed wendbaar en soepel rijden. En de hoogte vind ik ook ook heel fijn. Maar achteraf zou ik nooit zoveel geld uitgeven aan een kinderwagen. (We kregen hem cadeau). De kinderwagenbak hebben we maar een maand of 2/3 gebruikt. Hij lag er niet fijn in en wilde liever gedragen worden. Alleen opa en oma hebben er in die tijd mee gereden. De buggyinzet is dan wel weer handig. Maar onze zoon wil voornamelijk lopen. Hij houdt het sinds hij 1,5 was grote afstanden vol. Wandelen met de hond en een paar uurtjes naar de stad gaat zonder de kinderwagen of buggy. Dagjes weg naar dierentuin of pretpark zijn dan weer erg fijn met de stokke omdat er veel pakruimte in zit.
zolang je de 'maxicosi' van Stokke zelf hebt kan hij er inderdaad gewoon op. Maar alles bij elkaar wordt dat een aardig prijzig grapje.