Designer tas

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 27 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat ik me dan wel afvraag (hoop dat iemand het in dit topic weet) is hoe je zo'n dure tas goed bewaard. (dus niet in een bak gooien zoals ik hier lees :D

Ik heb zelf nl 1 tas die ik nauwelijks gebruik. Hij is van mijn oma geweest die 30 jaar geleden overleden is. Ik denk dat hij een jaar of 40 oud is. Hij is van slangenleer en ziet er echt als nieuw uit, zit ook een portemonnee bij. ik gebruik hem hooguit 1x pj, soms minder nog. Maar wil hem wel mooi houden. Moet je zoiets in papier en in een doos doen dan? Want hij staat nu gewoon ergens onder in mijn kledingkast, tussen wat spulletjes in.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik denk dat je hem het beste in een dustbag kan bewaren. Dat doe ik met mijn tassen tenminste.. :)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat is dat en waar kan ik dat kopen?

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat is een stoffenzak. Ik weet niet waar ze los te koop zijn, ik kreeg ze altijd bij aankoop van mijn tassen

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, ik ken ze niet inderdaad. misschien eens op zoek gaan. ik ben bang dat wanneer ik hem in een plastic zak doe hij verstikt.

6. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Aliexpress verkoopt zulk soort zakken ook geloof ik! :)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, bedankt voor de tip!

8. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Ik heb meerdere tassen die in een aantal jaar voor het dubbele of driedubbele verkocht worden en die ik zeker voor meer kan verkopen dan ik ervoor betaald heb. Als je de juiste tassen koopt is dit helemaal niet gek. Denk alleen niet dat de YSL hier onder valt en het lijkt me meer een klein avond tasje, weet niet of je dat zoekt?

Ik zou voor iets klassieks gaan dat je veel kunt gebruiken.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb eerder een schoenen dan tassen tik maar ik ben dit jaar behoorlijk los gegaan. 🙈 Moet er wel bij zeggen dat ik een paar merken tegen inkoop prijs kan krijgen dus dat scheelt enorm. Ik gebruik ze bijna dagelijks dus de tas moet ook praktisch zijn zodat ik mijn troep erin kwijt kan. Bewaren doe ik in een dustbag en kast die koel en droog blijft. Ik weet dat de Hermès Birkin en Chanel waardevast zijn, van de andere merken weet ik eigenlijk niet zo maar ik zal ze toch niet weer verkopen.

Trakteer jezelf op een mooie tas meid, gewoon omdat het kan. 😁 Laat even weten welke je kiest!

Bijgevoegde bestanden:

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die knalroze is leuk nikki88, die kan je alleen niet altijd gebruiken denk ik.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee klopt, ik neem deze niet mee naar mijn werk in elk geval. 😉

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, nee. Hoewel met bijv een zwarte halflange jas en accessoires zou het waarschijnlijk wel kunnen hoor. Ik heb zelf een knaloranje leren tas, die ik heel veel heb gebruikt.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Jaaaa, knal oranje staat hier nog op mijn verlanglijstje! Het zou op zich wel kunnen, wie weet als ik een keer een wilde bui heb. 😅

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die van mij was geen design hoor :):) Ik heb er heel weinig voor betaald in een opruiming.

15. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Vanwaar is die lichtroze rechtsboven nikki? Mooie exemplaren!

Zouden jullie 2e hands een designertas kopen? Ik zie vaak zulke mooien tassen! Maar ik vind het vaak te prijzig.. YS vind ik vooral heel mooi! Maar ook Michael Kors vind ik mooi! Vaak dan toch weer iets goedkoper

16. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Oooh Nikki!!! Die roze struisvogel birkin!!!!
    Staat al heel lang op mn verlanglijstje, blijft hij ook nog heel lang staan denk ik, maar ooit....
    Mijn droomtas!!! :D

17. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Wat kost een designer tas dan eigenlijk? Ik heb er echt geen verstand van, maar ben nu wel benieuwd! Mijn duurste tassen zijn van dkny en guess, maar dat komt volgens mij totaal niet in de buurt van de prijzen waar het hier over gaat :D

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hèrmes, Birkin. 😊

Ja hoor, waarom niet? Als de tas in een uitmuntende staat is maakt dat toch niet uit. Sommigen gebruiken zo'n tas maar een paar keer misschien en verkopen hem dan weer.

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja dat kreng was aardig aan de prijs idd, ik heb hem ook maar in één kleur.

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Vanaf een paar duizend Euro denk ik, is heel erg afhankelijk van merk/leersoort/formaat/oplage.

Deel Deze Pagina