Sorry, maar euh... Kan het nog gekker? Akkoord dat je angst hebt dat je kind misvormd zal zijn, maar scheel? Gatver
jeetje waar gaat t naar toe. Ik ben gelukkig met t kindje wat we gaan krijgen ook al kijkt t scheel of heeft t flaporen, daar gaat t toch niet om? Ik snap dat echt niet
ik dacht dat moeders hun kind sowieso altijd mooi vinden... ik vond mijn zusje ook prachtig al was ze zo scheel als een meloen. da's inmiddels 25 jaar geleden, maar ik was reuze beledigd als mensen er iets van zeiden.
Hoe mensen in vredesnaam zo van het pad af kunnnen raken en kilometers boven de realistische wereld kunnen zweven.........
Waar moet dit heen? Sinds wanneer is scheel kijken een ernstige cosmetische afwijking? Belachelijk gewoon! groetjes Jelske
Ik had flaporen... en mijn kind heeft het misschien wel.. maarreh.. kijkt het daarbij ook nog scheel.. voor mij is ze perfect!
Dat de authoriteiten daar toestemming voor geven baart mij nog het meeste zorgen... Embryo niet goed, hup vuilbak in en we maken wel een nieuwe. Voor mij persoonlijk is dit moord, embryo's zijn óók levende wezens!
Mijn vriend heeft flaporen, Quinton heeft ze ook gekregen... We hebben er wel vaak gehad over het feit misschien heeft ie flaporen, en vonden het jammer als hij ze kreeg, dus zou het betekenen dat ik nu dus geen kindje meer had... :S als ik dus hun was, Pfff ik zou hem voor geen goud kunnen missen en wat de flaporen betreft het boeit mij niks ik vind ze best leuk zo bij een kindje om eerlijk te zijn, het enige jammere wat ik vind is het pesten later op school... maar om hem daarvoor het embryo te laten vernietigen,,, No Way! Al heeft ie oren als Dombo, hij blijft mijn mooie kereltje, mijn lekker ding zoals ik hem altijd noem hihi
Ja, en let vooral op de woordkeuze van het stukje, "vernietigen" van het embryo, alsof het schadelijk afval is! Het loopt weer goed uit de hand op deze aarde........ Mensen kunnen tegenwoordig niet meer gelukkig zijn met wat ze gegeven wordt lijkt wel.
is ook echt vaak heel schattig bij die kleintjes. Mijn neef had ze vroeger ook.. en toen hij wat groter was hebben ze ze wat meer naar zijn hoofd laten corrigeren. En nu heeft hij helemaal geen flaporen meer.
Ik word hier echt heel verdrietig van... Wanneer accepteert de mens nou eens dat het leven gegeven is en niet maakbaar! Ik heb ook medelijden met de kinderen die geboren gaan worden bij zulke ouders, die zullen nooit aan de verwachtingen van hun ouders kunnen voldoen, namelijk perfectie. Ik ben ook wel eens bang dat er wat mis is met het kindje in mij, maar dit slaat echt alles! Groetjes, Anakin.
Waar ik al de hele dag loop aan te denken: Zou er ooit een (schandalige) dag komen dat je kan kiezen welk kleur van haar je kind krijgt? Of de kleur van de ogen, lichaamsbouw, IQ, enz enz? Langs de éne kant: lang leve de wetenschap (er worden zoveel goede middelen ontdekt zoals bv geneesmiddelen en chemo), maar langs de andere kant: bah wetenschap (verniétigen van een nieuw leven) En een scheel kindje, of eentje met flaporen, wat isaar nu zo erg aan? Kan je laten corrigeren, is eenmakkelijke ingreep die zo vaak wordt uitgevoerd dat het al lang routine is. Moet je daarvoor je ongeboren kind laten vernietigen? Is dàt een reden, "vrezen dat je een kind gaat krijgen dat scheel zou kunnen zijn"? Bah, bah, bah! Al ziet deze beeb zo scheel als een otter en vliegt hij weg als hij de wind van achteren krijgt omdat hij zo' enorme flaporen heeft, wat maakt mij dat nou uit Hij is en blijft m'n kind, en daarmee is de kous af. (jep, ik erger me mateloos aan dit artikel!)
Haha ik zie het al helemaal voor me, hoe jij het benoemt, haha zo'n wegvliegend kindje overal tegenaanvliegend... ma goed tis idd schandalig
Daar ben ik dus ook heel bang voor. Op deze manier worden gehandicapte mensen niet meer geaccepteerd. Als flaporen al niet meer gewenst zijn... En al die embry's die vernietigd worden! Net alsof je het in kunt ruilen vor een betere, getsie ik vind dit echt vreselijk. Bovendien, stel dat het je lukt, je hebt een 'perfecte' embryo. En later krijgt je kindje een ongeluk, brandwonden, weet ik veel wat. Ga je het dan ook wegdoen omdat het niet meer perfect is? Wat leven we in een krankzinnige wereld zeg!
Ik heb echt een schijthekel aan dit soort berichten ! Zoveel mensen doen zo veel moeite voor een kindje en het wil maar niet lukken, en andere mensen die dus grof geld hebben kunnen een kindje "naar keuze laten maken" ?