TJa , die mening deel ik natuurlijk helemaal . Ik zit inmiddels in ronde 17 en ronde 18 dient zich bijna aan . Wel heb ik al 2 dochtertjes . De oudste van 5 kijkt dus idd zo scheel als een otter Ze draagt om die reden dan ook al vanaf haar 2e een bril . En als het niet "verholpen" is tegen de tijd dat ze 12 jaar is word ze geopereerd . Die operatie is een routine klus voor die artsen tegenwoordig en er dan ook totaal niet bang voor . Het is even rot voor mijn dochter , maar dat is alles ! En dan nog , ik hou van haar zoals ze is . Wat mij betrefd hoefd ze dan ook niet geopereerd te worden als zij dat tegen die tijd zelf niet wil . Dan blijft ze lekker scheel en draagt ze een bril die het corrigeerd , mij een biet ! Ik vind dit echt super schandalig hoor en kan hier echt boos om worden Een kind komt zoals het komt en is zoals het is . En mocht ik (hopelijk) zwanger worden van een derde wondertje en hij/zij heeft iets , dan zal ik ook van dit kindje onvoorwaardelijk houden . Niemand is perfect en zo hoort het ook ! Groetjes Joyce
Ik vind het echt vreselijk. Uiteraard wil iedereen bij voorkeur een gezond kindje,maar mensen vergeten veelal dat uiterlijk niets met geestelijk te maken heeft. Hoeveel ongelukkige kinderen/ volwassenen lopen er wel niet rond op deze aardkloot? Een perfect uiterlijk zegt helemaal niets over je geestelijke gesteldheid.... en daar zit hem juist de clou.
Ik sluit me helemaal aan bij Stranger. Stel je krijgt een "gezond" en "cosmetisch verantwoord" kind, kindje krijgt brandwonden of anders iets. Dan maar wegstoppen in een tehuis ofzo ?
Sim helemaal mee eens, hier krijg ik nu ook echt de kriebels van. Hoe ver mensen dus gaan om hun eigen hoop bewaarheid te laten worden! en dat dit dus wordt toegestaan... onbegrijpelijk... Straks lopen er in Engeland alleen hetzelfde uitziende kindertjes rond, naar een soort eng ideaal-beeld... whheeeh...jakkes.