Dg dames en enkele heer, als zullen de heren vast geen antwoord hebben Ik heb twee mooie tassen gezien van desigual en omdat ze toch best wel aan de prijs zijn en ik ze waarschijnlijk via internet moet bestellen, wil ik graag weten of er mensen zijn met een tas van dit merk. Graag wil ik dus weten of de tassen van goede kwaliteit zijn.
Hier ook een Desiquel tas en goede ervaringen.Alleen de rits van het zijvak is kapot maar dat zal mede door mijn eigen onhandigeheid komen.Ik heb hem al ruim 2 jaar.
Ik vind van wel, maar ik heb dan ook maar een simpele tas, zonder rits e.d. Is open van de bovenkant.
Bedankt voor de reactie's tot dusver. Ik zag gisteren op hun fb namelijk een negatieve reactie dat haar tas heel snel kapot ging op meerdere plekken, vandaar de vraag
Bevalt hier super heb die van mij nu 3 jaar en gebruik hem dagelijks en ben dr echt niet zo zuinig op ! En blijft mooi de schouderband rafelt een beetje maar dat kon ook zo horen !
Fijn! Ik heb nu alleen desigual een mail gestuurd of de tas ook over mijn hoofd kan op de schouder (dat de band schuin loopt) moet ik daarvoor een winkel bellen, haha Weten jullie toevallig winkels waar ze in de aanbieding zijn momenteel? Of waar een kortingscode is?
1 tip: koop niet in outlet!!!! Mama heeft in een outlet winkel gewerkt, veel wordt aan mindere kwaliteit gewoon bijgemaakt maar je betaald even veel
Ik weet niet of je iets hebt met duurzaamheid en eerlijke lonen, maar als dat zo is zou ik dit merk absoluut afraden.
Hahaha, ik las eerst alleen :"of de tas ook over mijn hoofd kan" Ik dacht die maakt een grapje! Maar ik ben ook alleen maar positief en er zijn tassen die over je schouder kan dragen (en over je hoofd ). Google eens Desigual en korting code..