en nee, dan bedoel ik niet wanneer je klaar bent, voor alle grappenmakers hier. Wat vind je het leukste/minst vervelend om in het huishouden te doen?? Hier met stip op 1: boodschappen doen 2: dweilen 3: stofzuigen
Nou, dat vind ik wel een heel moeilijke vraag hoor! Minst vervelende vind ik was opvouwen, maar het is wel zoveel dat ik dat eigenlijk ook snel gezien heb. Ik vind koken eigenlijk wel leuk, als zoontje zich gedraagt op dat moment.
Het leukske? Pffffff....... willekeurige volgorde; * De was (want die hoef ik alleen maar in de wasmachine te doen, haha) * Opruimen, zolder uitmesten, dat soort dingen, dat vind ik heerlijk * Badkamerkastje uitmesten en al mijn potjes, make upjes en dingetjes lekker uitzoeken en netjes neerzetten Ben ik eigenlijk een tutje he hahahahaha
ik vind echt helemaal niets erg om te doen vind alles leuk.. ben echt een schoonmaakmuts ik kan niet echt kiezen tussen iets want ik vind alles leuk..
haha, mijn eerste gedachte was inderdaad 'als alles klaar is' maar die mag ik niet plaatsen, dus: 1. was ophangen 2. strijken 3. boodschappen doen.
1. Stofzuigen 2. Vuile was sorteren / Was ophangen 3. Afwassen.. Ik vind het huishouden sowieso wel ontspannend om te doen. Een rein huis, een rein geest! Maar dit is mijn top 3.
1) de was doen (zowel het erin doen, het eruit halen, het ophangen en het opvouwen/ strijken. Vind ik niet erg om te doen.) 2) opruimen 3) koken (maar heb er niet altijd zin in) Ik heb wel altijd een strondhekel aan stoffen, zuigen en dweilen.
Als ik eerlijk mag zijn, ik doe niks graag. Maar als ik iets moet zeggen: de was in de wasmachine stoppen
Ik vind het lekkere van de wasdoen dat je zo iets tastbaars hebt; eerst een overvolle wasmand, daarna alles lekker 't liefste buitenhangen, daarna heerlijk ruikende was opvouwen en strijken en als ik zin heb heel de linnenkast weer netjes maken, mooie stapeltjes schoon lekker ruikende kleren. Geweldig!
Ik hou van dweilen en de was ophangen. Ben heel erg van de structuur dus als alles dan weer recht en georganiseerd op de waslijn hangt ben ik weer tevreden! En strijken vind ik ook wel leuk om te doen. Daar zie je zo snel resultaat van je werk