hallo allemaal ik heb sinds woensdag 31 oktober mijn spiraal eruit gehaald en de dag daarna al mijn menstruatie gekregen.. nu wil ik graag weten van vrouwen die in de zelfde situatie hebben gezeten hoelang julli er over hebben gedaan.... dit wordt trouwens mijn 2e kindje.. groetjes
Ik heb er mijn spiraaltje op di 2 oktober laten uithalen en was vrijdags ongesteld (= 5e). Ik was er van overtuigd dat dit mijn ongi was. Dus belde ik de gynaecoloog al op met de vraag of we al onveilig mochten vrijen (hij had aangeraden 1x ongi te worden) Hij schrok ervan dat ik zo vlug ongi was, volgt gewoonlijk tot 4 weken later. Op de 19e werd ik weer ongi en nu was eht 32 dagen later. De kans is dus groot dat die eerste bloeding geen echte ongi was, maar eerder een reactie van je lichaam op de verwijdering of zoiets. Aangezien ik al een mk had gehad bij de eerste zwangerschap moest ik zeker zien dat mijn ongi eerst eens passeerde zoadt mijn baarmoederslijmvlies zeker ok was. Succes, wij gaan ook voor beeb 2 ! Liefs Kitty