Zaterdag komen wat vrienden en familie eten en hebben wij een Mexicaans thema in gedachten...Helemaal in stijl aangekleed met bijbehorend eten....en drinken?? Ik wilde Corona halen maar zie nu dat ze bij de C1000 Desperados tequila bier hebben. Nooit van gehoor? Is het de moeite waard om wat flesjes in huis te halen hiervan?
vind ze allebei lekker al drink ik al jaren niet meer, kan het nog steeds missen af en toe.. Wij verkopen op het werk alleen Corona en daar doen we een citroenschijfje in (half half).. Maar meestal drukken de mensen ze zelf helemaal in het flesje.. Ik zeg: Allebei halen
Ik vind persoonlijk Coronas lekkerder dan Desparados, maar smaken verschillen. Als er bij zo'n etentje alleen Desperados zou zijn, zou ik dat ook wel drinken hoor, het is niet vies ofzo, alleen voorkeur is Coronas. He bah, nu zou ik er best eentje lusten.......
ik zou ze beiden halen! vind zelf corona ook lekkerder! veel plezier! trouwens erg leuk hoor zo'n thema etentje!
Vind ze beiden echt niet lekker (meer). Gelukkig hadden ze in Mexico ook "normaal" bier. Noem het altijd Mexicaans pisbier, vanwege het kleurtje. Man is er wel gek mee, vooral met Corona. Corona is toch wel wat anders dan Desperados. Corona kun je echt een avondje doordrinken. Desperados was ik sneller beu, zit echt een apart smaakje aan. Maar voor de sfeer zeg ik. Ook allebei halen! Wordt vast gezellig!