Kwam dit filmpje tegen op Inet en ik vond het zo zielig maar ook lief moet het ff sharen! www.dumpert.nl - Kat doet reanimatie poging Liefs!
hey deze is pas ook al hier gepost! maar volgends mij is die overleden poes een krolse poes want dat mannetje wil ook elke keer op haar rijden
Ik vind het wel zielig hoor! Hoe dat die zo bij die andere kat gaat liggen. Maar dat "masseren" doet één van mijn katten ook bij mij op mijn benen of m'n buik!
Onze kater deed constant zo met zijn pootjes. (Vooral als hij lekker werd gekriebeld of het gewoon naar zijn zin had. )
ik heb een klein stukje van gezien op een andere site, en daar stond bij dat de poes zijn maatje aan het rejaniemieren of hoe je ook tijp. ga er niet weer naar kijken moest er zo van huilen.
Emmm... meiden.. Als je goed kijkt kan je zien dat deze kater dit doodgereden vrouwtje probeert te paren. Kijk maar naar de kontschudbeweging die hij maakt.... zielig en freaky...
zeker weten dat die kat wel weten kan dat zn maatje dood is. Onze poes is een paar weken terug ook doodgereden, en had zelfs al een aantal dagen in de vriezer gelegen bij het dierenasiel. Toen mijn man haar had opgehaald heeft hij haar neergelegd zodat onze andere katten ook konden zien dat zij het was. Je kon merken dat ze haar misten namelijk. En 1 kat, echt haar beste maatje is ook een hele poos bij haar geweest. Ik heb dit filmpje dus niet kunnen afkijken, want dat vond ik te zielig, en moest weer aan mn eigen poes denken Echt een rotgevoel krijg je ervan bah... Je weet gewoon dat het diertje veel verdriet heeft. sjuggie....