Okee - ik het hulp nodig. En ik weet niet hoe ik het kan aanpassen. Sinds een paar dagen kan ik via de computer niet meer normaal reageren op posts op ZP! De Quote knop e.d. staan niet meer in berichten; ik kan niet meer normaal reageren op topics; de button "start een onderwerp" is vertrokken en al mijn tekstverwerkingsdingen in een topic zijn weg. Dit topic open ik dus ook via Forumopties en niet via de knop Het rare is ... op mijn ipad en iphone heb ik al die dingen nog wel, dus het ligt aan mijn lappie maar ik weet niet wat er aan de hand is. iemand een idee??? Dank!
Heb je op meer sites problemen? Is je Java up to date? En je Flash? Anders scannen op virussen, spyware, etc.
laptop is zo goed als nieuw ... geen andere problemen eigenlijk. Hij heeft ook alle updates gedaan voor zover ik kan zien
Huh - dat is raar ... met Edge doet hij het wel, maar dat gebruik ik echt nooit. Altijd Firefox ... al jaaaaren
Ik zou dit bericht eens naar beheer sturen (of plaatsen in over deze site), die zijn vaak bekend met dit soort problemen.