Hallo dames, Zoals de titel al aangeeft zijn wij de autosleutels kwijt! Flink balen want we hebben ook geen reserve. Hoe kunnen we nu aan een nieuwe komen? Je schijnt een code nodig te hebben, deze staat vermeld in het onderhoudsboekje. 3x raden waar dat boekje ligt Wie heeft er ideeeen/tips?
Heb je in de prullenbak of container gekeken? Ik heb het ooit eens voor elkaar gekregen dat ze dus daar lagen blijkbaar lagen ze op tafel en met wat rotzooi heb ik t weggegooid.
De pechhulpverzekering geeft vaak dekking voor transport naar de dealer voor het inlezen van de nieuwe sleutel. Je moet je dealer / garage beel om een nieuwe sleutel te bestellen en vervolgens de pechhulp voor een berger (die ook de auto open zal maken).
Vreselijk! Normaal weet ik altijd waar mijn sleutels zijn en is mijn man de sloddervos. Helaas nu was ik het... overal gezocht nergens vindbaar, beide hadden we onze dochter er mee zien lopen. Uiteindelijk vond ik ze bij de modem terug... Misschien wat zoektips, hier heb ik iig de nodige sleutels teruggevonden Bestekla, tussen de bekers en glazen, achter de verwarming, onder/tussen de bank, op kasten, in de sokkenla, in de binnenvoering van een jas of in de fruitschaal net helemaal naar beneden gegleden.
Trek dan je portemonnee maar als je het slecht treft gaat dit een hoop geld kosten... Ter voorbeeld een nieuwe sleutel voor een h.onda c.ivic bj 2014 was 400 euro..
Hoera!! Via lokale fb groepen is mijn sleutel weer terecht gekomen! Nu snel een reserve laten maken zodat we in elk geval de deur kunnen open maken @paula1984 idd, mijn man had de dealer al gebeld. De sleutel zou in ons geval €385 kosten pfff. Gelukkig ons bespaard gebleven
Daarom zei ik al op de post laat er even 2 maken je schrikt jezelf lam als je die bedragen hoort voor z' sleutel Gelukkig heb je hem terug