hallo ik had een vraagje een kindje bij mijn zoontje in de klas heeft waterpokken en is sinds vandaag ziek thuis nou ben ik over 6 weken uitgerekend en ik heb het gelukkig vroeger al gehad maar als me zoontje het virus nou heeft als ik net bevallen ben en je ziet het niet of als hij wel de waterpokken heeft mag hij dan wel bij zijn broertje of zusje komen alvast bedankt groeten tal vandaag 34 weken
en dan had ik nog 1 vraagje is het ook schadelijk als mijn zoontje nu bij zijn nichtje van 16 weken in de buurt zou komen ?zelfs als we niet weten of hij het virus in zich heeft ?
Hoi tal, Ieder kind maakt de waterpokken een keertje door of ze nu jong zijn of oud. je kan het niet tegen gaan. Tegen de tijd dat jij bevalt is het virus bij je zoontje verdwenen maak je daar geen zorgen om. Je nichtje is denk ik nog niet ingeent tegen de waterpokken of wel? Anders zou ik inderdaad even wachten tot het virus uit zijn klas is verdwenen. Het is zo sneu voor zo'n kleintje. succes met je laatste loodjes! Imke
hoi bedankt voor je antwoord hij heeft nu zelf de waterpokken dus hij blijft toch besmettelijk tot op alle waterpokken korsjes zitten alvast bedankt groeten tal