Hallo, Daar ben ik weer met een vraag. Ik probeer even In het kort uit te leggen van hoe of wat. 11 oktober was mijn vermoedelijke Nod, maar ik werd niet ongesteld. 13 oktober een test gedaan. Ik dacht dat hij licht positief was, maar heb hem als negatief beschouwd toen ik 15 oktober toch het eerste rood in de avond bij het afvegen spotte. Alleen dit heeft nooit doorgezet. Tot gister aan toe heb ik alleen maar rozig slijm gehad of licht oud bruin. Ik heb zelfs geen maandverband hoeven dragen omdat het niet reikte tot in mijn ondergoed. Enkel alleen een kleurtje slijm bij het afvegen. Ik heb nog nooit zo'n malle menstruatie gehad. Ik dacht eerst dat het misschien een pseudo menstruatie kon zijn. Vanochtend een action test gedaan maar deze was negatief. Dus dat kan het ook niet zijn. Nu is mijn vraag dus.... wat kan dit betekenen. Zal dit gewoon een hele lichte menstruatie zijn geweest of zou ik zwanger kunnen zijn maar nog niet voldoende hcg in mijn lichaam hebben? Gister was de laatste dag dat ik nog heel minimaal iets op mijn doekje zag. Vandaag is het helemaal weg
Hoi, door omstandigheden ben ik een tijdje niet in de gelegenheid geweest vragen te beantwoorden, excuses. Mocht je nog een vraag hebben, stel deze gerust. Ik ben er weer! Groeten Brigitte