Ik ben op zoek naar een notitieboekje met harde kaft A5 formaat denk ik? kleiner dan A4 maar niet te klein.. waar ik nu tijdens zwangerschap en straks als de kleine er is dingen kan opschrijven voor haar voor later... ik had al op de liefwebsite een notitieboekje besteld maar deze bleek te klein (a6 formaat) en om nu ee nnieuwe te bestellen a 4,95 verzendkosten wordt me iets te gortig.. ik ben dus op zoek naar een leuk mooi boekje IN lief OF pip style.. bijenkorf, v&d, bruna al tevergeefs afgelopen...
kruidvat heeft ook nog wel eens leuke boekjes! Ik heb nu voor het KDV 3 boekjes gekocht met hele vrolijke kleurrijke bloemen enz, beetje Pip stijl. De kaft is van plastic en zit met een elastiek vast. Formaat is tussen A4 en A5 in. (iets breder dan A4 maar minder lang).
Ik ook, met vlinders enzo, maar als je meer voor blije bloemetjes gaat kun je bij de Action ook zeker wel iets vinden!
Inderdaad bij action is een aardig uitgebreid assortiment met allerlei verschillende stijlen en maten. Heb het niet zo op drukke kaften, dus heb er 1 van mn lievelingskleur (rood) op de kop getikt voor nog geen euro.