Bekijk bijlage 553528 Wat was het mooiste van 2017 voor jullie? Wat was het stomste/verdrietigste? Hebben jullie dromen voor 2018? Wat willen jullie gaan doen of bereiken?
Het mooiste van 2017.....dat mijn zoveelste stoppoging eindelijk gelukt is! Het verdrietigste....weer lieve mensen om me heen die zijn overleden. Voor 2018.....hoop ik op een positief jaar vol geluksmomenten.
Tot nu toe ging 2017 eigenlijk wel prima. We zijn gelukkig geen dierbaren verloren dit jaar, financieel had het wat beter gekund maar goed. Ook dat gaat nu weer de betere kant op. Ik ben begonnen aan een nieuwe opleiding waar ik het aardig naar mijn zin heb, dus wat dat aan gaat prima dacht ik. In 2018 ben ik 5 jaar samen met mijn vriend, hoop ik over te gaan naar het tweede jaar van mijn opleiding en wil ik gezonder gaan leven. Ik wil graag mijn streefgewicht behalen en verder eigenlijk geen bijzondere wensen.
Het mooiste was, heel cliché, dat mijn gezin en ik 2017 in goede gezondheid hebben doorgebracht. Het verdrietigste is dat ik een beslissing heb moeten nemen die ik liever niet had willen nemen maar die noodzakelijk was. Voor 2018 hoop ik allereerst dat mijn familie en ik een gezond jaar krijgen. Ook zou ik graag zien dat we eindelijk stappen kunnen gaan ondernemen voor wat betreft een nieuw huis. Andere wensen heb ik niet, hoop gewoon dat het een mooi jaar wordt. En jij?
Het mooiste van 2017 was voor mij de geboorte van onze jongste en laatste dochter. Echt de kers op de taart, een klein cadeautje, het is zo’n schatje! Sowieso enorm genoten van de kindjes dit jaar, vind het zo leuk om de ontwikkelingen te zien, het gaat zo snel. Minder van 2017 was toch wel een hoop stress rondom de brexit en de gezondheid van onze jongste dochter. Verder eigenlijk niets, al onze dierbaren zijn verder gezond en gelukkig! Voor 2018 staat onze bruiloft gepland! Super veel zin in, heel druk met de voorbereidingen nu. Ook veel mooie vakanties met ons gezin!
2017 was een fijn jaar. Geen dierbaren verloren, allemaal gezond en verder vooral een rustig en stabiel jaar gehad met mooie reizen, veel tijd met familie en vrienden en fijne momenten met het gezin. De kinderen zitten goed in hun vel en wij ook. En als kers op de taart de zwangerschap. Voor 2018 hoop ik eigenlijk hetzelfde. Zo doorgaan hoe het nu gaat en genieten van de mensen om ons heen met, hopelijk, nog twee kindjes erbij.
Het mooiste, heel cliché, dat ik zwanger ben geworden en een veilig termijn heb gehaald en dat het met zoon zo goed gaat. Het stomste.. Best wat tegenslagen gehad en in de stress gezeten, al lijken we nu gelukkig weer in rustiger vaarwater te komen. In 2018 hoop ik een gezonde dochter op de wereld te zetten (ze mag van mij nog wel een paar dagen blijven zitten in ieder geval ) en wil ik aan mezelf werken, o.a. gezonder worden zowel lichamelijk als mentaal. En verder dat iedereen gezond wordt/blijft. Oh, en nog iets anders, maar dat mag ik nog niet zeggen.
Het mooiste van 2017 was de geboorte van onze jongste. En dat nu een aantal maanden het goed gaat! Helaas is wel een van mijn opa’s plotseling overleden. Ik kijk uit naar 2018 waarin we met ons gezin nog een lange vakantie (vier weken) gaan maken buiten de schoolvakanties om! Heerlijk een paar weken als gezin samen.
Het mooiste van 2017 is de geboorte van onze dochter. Verder heb ik genoten van de andere kinderen. En zijn we gelukkig allemaal gezond. Wat minder was is dat de relatie met mijn man even niet zo lekker meer liep doordat ik anders was door de zwangerschap en mijn man sinds begin dit jaar mede-directeur is geworden en we hier allebei aan moesten wennen. Gelukkig gaat het nu weer super goed Voor 2018 hoop ik vooral op een rustig jaar zonder grote veranderingen. En natuurlijk dat we allemaal gezond blijven.
Het mooiste is de geboorte van ons tweede wondertje en het ergste dat er van alles mis ging in mijn zwangerschap
2017 mocht ik een zware therapie afsluiten en ben ik genezen van een angststoornis en postnatale depressie. Verder hebben we een mooi jaar gehad, veel leuke dingen mogen doen. Ben ik begonnen aan een nieuwe baan en is mijn man zzp-er geworden. In 2018 gaan we mooie reizen maken en vooral verder met genieten, ook hoop ik dat ik in 2018 nog een keer zwanger mag worden. Een 4e kindje zou enorm welkom zijn.
Het mooiste van 2017 dat onze schoonzus helemaal schoon verklaard is. Het verdrietige van 2017. Dat ik helaas niet zwanger mocht raken dit jaar. Dromen voor 2018. Hoop dat we dan een 2e kindje in onze armen mogen sluiten. Dat iedereen gezond mag blijven die ons dierbaar zijn.
In 2017, mijn vriend heeft een betere baan gekregen wat nu 2-3 keer meer verdient. Het verdrietigste is, mijn beste vriendin, haar broertje is op de verjaardag van mijn zoontje overleden. In 2018, gaan we voor tweede! Maar voor de rest, als we allemaal gezond en wel zijn.
Het "beste/mooiste" was hier meteen ook het verdrietigste. Super fijn dat mijn niet pluis gevoel 100% bevestigd werd en we de diagnose voor onze dochter kregen. Ook meteen het verdrietigst, want het is wel even heel heftig om te horen en brengt de nodige zorgen met zich mee. 2017 was toch een heel goed jaar voor ons en 2018 mag zo ook gaan. Al hoop ik dat de zorgen wat minder worden en we goede beslissingen kunnen nemen.
2017 Onze verhuizing en dol gelukkig dat mijn man een vast contract heeft gekregen na 4,5 jaar. Geen grote tegenslagen gehad. Wat 2018 ons gaat brengen hopelijk allemaal nog in goeie gezondheid en voor de rest laten wij ons verrassen.
Het mooiste van 2017 was de geboorte van onze dochter. Het vervelendste mijn pnd en dat het niet meer gaat op mijn werk. Het mooiste van 2018 is daarmee dat ik tijdelijk tbm word en dat ik een opleiding ga volgen.
Mooiste: de geboorte van onze jongste! Verdrietigste: dat m’n beste vriendin haar baby kwijtraakte. We waren gelijk uitgerekend... En m’n oma die overleed al was dat ook mooi: ze ontmoette m’n jongste en dag erna overleed ze... 2018: vooral genieten, veel op vakantie en leuke dingen doen. En een besluit nemen over wel of niet nog een kindje..
Het mooiste van 2017 is dat ons gezin uitgebreid werd met de komst van onze jongste zoon. Heel jammer is dat op diezelfde dag ook mijn schoonvader is overleden, wat het een rare en heftige dag maakte voor mijn vriend en ook een rare kraamweek ivm begrafenis etc. Verder was het een lekker rustig jaar In 2018 hoop ik heerlijk te kunnen genieten met en van mijn gezin en uit te kijken naar een grotere woning
Het was een goed jaar, 2 huwelijken 1 van vrienden en 1 van mijn broer, 3 babies geboren, 1 van mijn broer, 1 van mijn zusje (2 maanden te vroeg, maar alles gaat goed) en 1 van de dochter van mijn man Wij zijn 10 jaar getrouwd, Met John gaat het goed op school, wel met ADHD medicatie begonnen. Het enige wat niet leuk was is dat mijn schoonzusje een hersenbloeding heeft gehad en nu blijvend halfzijdig verlamd is Wat ik hoop in 2018, dat ik nu eindelijk een contract krijgt het is dan ook het laatste jaar in de schuldsanering