Dettol allesreiniger spray. Hoe gebruik ik dit??

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.005
    2.371
    113
    Heb ze allemaal, ruikt lekker :)
    Ik spray, poets met een vochtige doek, eventueel met droge doek na (sanitair, deuren en keuken). Tafel, stoelen, tv meubel, vensterbank etc droogt aan de lucht.

2. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Wat een heerlijk huisvrouwen topic! ;)
    Je zou ook evt voor de gein dettol kunnen bellen. Er staat altijd een klantenservice telefoonnummer op.
    Hoe het op de verpakking goed staat lijkt me erg omslachtig. Misschien is het een ingedekte veiligheid. Je het er misschien mensen bij die het erop sprayen en dan niks meer doen. Als je er dan dan een boterham op legt komt het de gezondheid niet ten goede. Gelukkig hebben de meeste hier wel gezond verstand.

Ik gebruik overigens de dettol kant en klare doekjes. Helemaal handig! Zit je ook niet met een vieze vaatdoek die je eigenlijk meteen in de was moet doen

3. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik spray het op het oppervlak en ga er daarna overheen met een vochtige doek. Gebruik de dettol voor bijna alles en een van glorix voor het sanitair en wasbak in de keuken Deze is ook echt een favoriet:

Bijgevoegde bestanden:

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik maak zulke sprays gewoon zelf. Dat spaart heel veel geld uit en is veel praktischer. Ik doe iets van 1 deel ontvetter, 2 delen allesreiniger en 4 delen water. Gewoon in een lege dasty fles en klaar. Spray op de tafel, neem tafel af, draai daarna het doekje om (waar dus geen schoonmaakmiddel op zit) en neem nog n keer af. Klaar.

Voor de toilet zou je evt ook eentje met een klein beetje bleek kunnen maken.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Maar ik hou niet zo van zelf maken. Je weet nooit wat je allemaal mixt, zeker niet als je bleekmiddel gaat mengen. Er kan gasvorming ontstaan die niet bepaald gezond is.

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dat zou ik ook niet durven. Ik koop er telkens een stel 1+1 gratis in. Dan valt de prijs ook wel mee.

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik zou ook dettol een opbellen en kijken wat ze zelf zeggen. :)

8. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Haha ik moet denken aan Monica uit friends

Deel Deze Pagina