Nou zal nog eens rondkijken dames, dank jullie wel! En anders bestel ik het wel via mp wanneer die verkoper reageert.
Kijk voor de gewone dettol op de albert kuip, 3 flessen 9 euro. En idd in dat soort smijt winkels zeg maar is het ook goedkoop!
Om even in te vallen.... Weet er ook iemand waar ik dettol met een ander geurtje kan krijgen?? Ik heb die hygienische doekjes van dettol, en zo'n spray-fles, maar ik vind die totaal niet lekker ruiken..... Mijn vriendin vertelde laatst dat ze in Engeland heeeel veel verschillende geuren hebben. Ik zal haar vragen wat voor me mee te brengen als ze daar weer is, maar tot die tijd zou het fijn zijn als ik ergens uit de buurt een ander "smaakje" kan krijgen.....
Ooh en dan bedoel ik de dettol om schoon te maken, te poetsen. Niet de zepen, die zijn er inmiddels in verschillende geuren.....
bij trekpleister en kruidvat heb je nu ook 2 sprays met een andere geur.. volgens mij appel en grapefruit ofzo.
Ooh thnx Umm85, dan ga ik zo meteen even bij kruidvat kijken Ik vind die dettol-multi-spray namelijk totaal niet lekker ruiken.
ik heb ze altijd op de markt gezien toen ik daar ngo vaak kwam ook van die grote flessen voor weinig maar hoe dat nu is, geen idee.. vind de normale prijs ook duur hoor.. toen ik pups had een aantal jaar terug kon ik het niet aanslepen met schoonmaken, dat was echt het enige wat de nestgeur wat minder maakte haha hopelijk vind je het voor een leuke prijs!