Ik dacht dat ik voor deze maand een foto had geplaatst voor baby van de maand maar hij staat er niet tussen. Nu heb ik het voor volgende maand geprobeerd, maar ik zie nergens staan dat het gelukt is,....hoe kan ik dit zien?
Na het plaatsen van de foto krijg je een melding. "Bedankt voor je inzending". Is het niet gelukt, dan krijg je niks te zien. @Angel071986: Jouw inzending is nog niet gelukt. Wil je het nog een keer proberen? @leenmar29: Jouw foto doet volgende maand mee. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar volgens mij lukt het niet.....kan ik het nog op een andere manier proberen?
Ik krijg helemaal niks te zien.......hij springt gewoon weer op het venster voordat ik een fotoupload probeer
Probeer je wellicht een te grote foto te plaatsen? Probeer anders een kleinere te plaatsen. Als test. Wij kunnen die dan weer verwijderen maar dan weten we in ieder geval of het aan de grootte ligt. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ja een andere foto pakt hij wel.....dus diegene die ik wil plaatsen in dus te groot.....ga even kijken of ik die kleiner kan maken....zouden jullie diegene die ik nu heb ingestuurd weer willen verwijderen. Alvast bedankt!
Ik heb ook 2 dagen geleden mijn foto ingestuurd, maar staat er ook niet bij. En kan ook niet opnieuw inzenden. Wat nu?
angel071986: Jouw foto staat er volgende maand ook bij! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl