Hai, Ik twijfel of ik vandaag ongesteld geworden ben. Ik heb dat iedere maand. Mijn temperatuur was vanmorgen gezakt en ik had vanmorgen bij het afvegen na een wc bezoek behoorlijk wat bruin bloedverlies. Ik heb een maandverbandje in gedaan en daar zit nu ook behoorlijk wat bruin in, maar nog geen rood bloed gespot. Ben nu een paar uur verder en bij dat ene bruine bloedverlies vanmorgen is het gebleven. Zit nu op 10 dagen na mijn ei (die ik heb gespot met ovulatietesten) en mijn luteale fase is meestal zo'n 10 of 11 dagen. Of kan dit bruine bloedverlies nog een innesteling zijn? Ik vind het altijd zo moeilijk te bepalen wanneer mijn eerste ongidag is omdat het bij mij altijd begint met een aantal dagen kleine beetjes bruin (dat heb ik nu al sinds afgelopen donderdag) en vervolgens wordt het wel rood maar dat is maar 1 of twee dagen. Het is juist nu heel belangrijk want ik moet op mijn eerste ongidag bellen voor een HSG onderzoek en ik weet dus niet of ik vandaag moet bellen of dat ik echt moet wachten op het rode bloed. Heb in mijn cyclus na mijn eisprong wel eens vaker wat druppeltjes rood bloed maar dat stelt niks voor. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en wanneer moet ik beginnen met het tellen van mijn eerste ongidag? Ben helemaal in de war? Veel liefs Nataly
Hoi nataly, Dit is iets wat je met je gynaecoloog meot overleggen maar ik zou zeggen de dag dat begint met het bruinebloed verlies het is wel ouder bloed maar je baarmoeder is wel aan het opruimen op dat moment en het zet vervolgens door in rood bloedverlies. Even overleggen met je arts, Heel veel succes! Imke