Nieuwe compaq laptop met Windows Vista zonder word en works

Discussie in 'De lounge' gestart door Velobabe, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik heb 1 december een nieuwe laptop gekocht met Vista.
    Nu blijkt er geen word op te zitten en alleen een proefversie van Works voor 30 dagen. Dit kan toch niet. Met welk programma moet je dan een document maken zoals een dagboek ofzo?

Iemand hier bekend mee?

Anders is deze nieuwe laptop bij deze te koop!
    Ik heb geen zin om nu nog meer geld uit te geven aan losse programma's.

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb voor kerst een nieuwe laptop gekregen met Vista. Ook hier staat er geen Microsoft Office op.

Je zal dus inderdaad office moeten kopen, of er op een andere manier aan komen. Het zit in ieder geval niet standaard op je computer. :(

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hier hetzelfde, alleen XP of Vista staat er standaard op, en vaak works. Ik had wel een volledige works versie, en heb naderhand het officepakket erop gezet. (had gelukkig nog een orgineel schijfje liggen)

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Voor word (en alle andere programma's van MSOffice) zal je officieel gezien gewoon (dik) moeten betalen.

Wel kan je zoeken naar Open Office, dit is wel gratis. En Google heeft ook een soort van eenvoudig office pakket.

Maar voor software moet je helaas gewoon dokken... (Of downloaden, maar dat mag officieel niet natuurlijk :) )

5. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Toen ik mijn lappie kocht met vista stond er microsoft works op daar kan je ook documenten mee maken enzo .

6. Eefje1

Eefje1 Lid

12 nov 2007
    70
    0
    0
    hier ook een nieuwe laptop met vista vond het zelf ook al raar dat er niets op zat ik heb wordpad gevonden op mijn nieuwe laptop misschien dat jij dat ook hebt

succes
    groetjes eva

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mijn IT mannetje ;) zit er als het goed is bij Vista wel Wordpad op (zoals eefje dus ook al zegt).

Office hoort niet standaard bij Windows Vista dus vandaar dat je het (meestal) apart erbij moet kopen.

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zie dat je hem inmiddels bij te koop hebt gezet.
    Doe ik deze dicht.

Kwebbel

Deel Deze Pagina