Ik heb 1 december een nieuwe laptop gekocht met Vista. Nu blijkt er geen word op te zitten en alleen een proefversie van Works voor 30 dagen. Dit kan toch niet. Met welk programma moet je dan een document maken zoals een dagboek ofzo? Iemand hier bekend mee? Anders is deze nieuwe laptop bij deze te koop! Ik heb geen zin om nu nog meer geld uit te geven aan losse programma's.
Ik heb voor kerst een nieuwe laptop gekregen met Vista. Ook hier staat er geen Microsoft Office op. Je zal dus inderdaad office moeten kopen, of er op een andere manier aan komen. Het zit in ieder geval niet standaard op je computer.
Hier hetzelfde, alleen XP of Vista staat er standaard op, en vaak works. Ik had wel een volledige works versie, en heb naderhand het officepakket erop gezet. (had gelukkig nog een orgineel schijfje liggen)
Voor word (en alle andere programma's van MSOffice) zal je officieel gezien gewoon (dik) moeten betalen. Wel kan je zoeken naar Open Office, dit is wel gratis. En Google heeft ook een soort van eenvoudig office pakket. Maar voor software moet je helaas gewoon dokken... (Of downloaden, maar dat mag officieel niet natuurlijk )
Toen ik mijn lappie kocht met vista stond er microsoft works op daar kan je ook documenten mee maken enzo .
hier ook een nieuwe laptop met vista vond het zelf ook al raar dat er niets op zat ik heb wordpad gevonden op mijn nieuwe laptop misschien dat jij dat ook hebt succes groetjes eva
Volgens mijn IT mannetje zit er als het goed is bij Vista wel Wordpad op (zoals eefje dus ook al zegt). Office hoort niet standaard bij Windows Vista dus vandaar dat je het (meestal) apart erbij moet kopen.