Zoals de titel al zegt: Wat gaan jullie doen op koninginnedag? Er is hier vlak bij een markt denk dat wij daar even een rondje gaan doen maar dan houdt het ook wel op. Verder vrij inspiratieloos.
Hier net zo. Niks bijzonders met Koninginnedag. Ja, even TV kijken en zien wat ze aanhebben. Toch even een beetje de sfeer proeven, zeg maar.
's Ochtends iig hier even in 't dorp een rondje doen met de kindjes. Daar zijn dan allerlei spelletjes en een kindervrijmarkt enzo. Is altijd wel gezellig, vooral omdat je dan altijd veel bekenden tegenkomt. En 's middags/'s avonds hebben we een verjaardag.
Hopelijk eerst even uitslapen en dan richting amsterdam. Ik ben zelf geen fan van grote menigten, maar mn kereltje vind het geweldig daar, dus ga ik gewoon mee. Wordt wel regelmatig onderweg zitten ivm de banden, maar dat vind hij niet erg. Dagen daarna wel weer bijkomen van het geroezemoes en drukte daar, maargoed, is maar 1 dagje per jaar, dat is nog te doen.
Ik heb echt geen flauw idee. Misschien gewoon wat in het dorp wandelen en verder aan de peuterkamer klussen.
Opzoek naar babyspulletjes en kinderspeelgoed. Vaak is het lekker goedkoop en weinig gebruikt. Hopelijk kan ik zo grotendeels mijn babyuitzet weer bij elkaar krijgen. Had namelijk alles al weggedaan.
Ik MOET de vrijmarkt over, kan het niet laten. En man-lief moet rodeo rijden dus daar gaan we smiddags heen, maar er zijn weinig inschrijvingen dus ik hoop dat het word afgelast dan gaan we lekker de stad in
Eerst rondje door de stad met me dochter en schoonzus, daarna naar Amsterdam Java eiland slamfm Q-day met vriendinnen! Zin in
Hier zijn we er nog niet uit, manlief wil Utrecht in (zie ik niet zitten met de kinderwagen en de parken daar vond ik erg tegenvallen) en ik wil het park van Purmerend in... Nog even verder discussieren dit weekend... ik wil in elk geval weer een hoop leesvoer scoren voor weinig
Ik ben jarig de 30e . Wij zouden eigenlijk een lang weekend weg zijn maar ik ben onwijs ziek dus dat gaat niet door.. Nu maar hopen dat ik maandag opgeknapt ben dan gaan we lekker struinen , heerlijk!
Beetje door het dorp heen wandelen, een drankje doen en uit eten. Daarna lekker naar huis om films te kijken. Ik heb niet meer zo'n grote stapbehoeft. Ben allang blij met een extra vrije dag.