Hier altijd de deuren van de slaapkamers dicht als de kindjes (en wij) in bed liggen. Eigenlijk vooral omdat het zo gaat tochten anders, op elke slaapkamer staat het raam open (bij Malou op een kiertje, bij Ruben op een kiertje, bij Benthe een flinke handlengte), de deur dan dicht zorgt ervoor dat het niet gaat tochten, alle deuren open dan zou het flink gaan tochten . Verder vind ik het gewoon fijn om de deuren dicht te hebben, das gewoon een tik, alle deuren moeten gewoon dicht, haha!
Hier is de deur dicht, ivm een stel katten. Onze eigen slaapkamerdeur (een verdieping lager) staat wel open. Overigens ook weer ivm de katten, ééntje staat anders de hele nacht heel irritant aan de deur te krabben :x. Een babyfoon gebruiken we 's nachts niet, als er iets horen we hem zo ook wel.
ik heb gestemd op open.. Hij kan 's avonds niet in slaap komen zonder een beetje licht in de kamer. Licht in de slaapkamer is uit, op de overloop is aan.. als ik naar bed ga, gaat het overloop licht uit en is er niks aan de hand.. mijn deur staat altijd op een kier 's nachts..
Robyn d'r deur zit altijd dicht als zij in bed ligt. Maar dat is alleen omdat de kat buiten haar kamer te houden. Vind haar nu nog te klein om met een kat te slapen.
Op een kiertje.... kan ik voordat we zelf naar bed gaan nog even bij haar kijken. Soms heeft ze haar speentje nog in en dan gaat die er ook uit. Als ik de deur in het slot trek, maakt ie zo'n herrie bij het open doen. Het is hier ook belachelijk goed geisoleerd, dus als haar deur helemaal dicht zit hoor ik haar 's ochtends ook gewoon echt niet!
Jongste slaapt nog met de deur open, omdat ik zo makkelijker even kan kijken. Oudste slaapt nu overdag/ 's avonds met deur dicht, omdat ze een tijdje vaak wakker werd als bijvoorbeeld de bel ging. Maar als wij naar bed gaan doen we de deur open zodat we haar beter horen.
Hier ook dicht..Als ik de deur openlaat dan slaapt ze op een of ander manier niet.. Geen idee waarom..
hier ook zo, ik heb dus niet gestemd . als wij naar bed gaan kijk ik eventjes bij haar en laat dan gelijk de deur open. Die afsluiting lijkt ze wel prettig te vinden als ze gaat slapen. Maar voor onszelf vind ik het fijner dat ik haar goed kan horen. De babyfoon blijft beneden.
Overdag staat zijn deur open. Dan kan ik snel even kijken of hij al wakker is. Vaak blijkt dat hij gewoon rechtop in bed zit terwijl ik denk dat hij nog slaapt. Soms meldt hij zich niet als hij wakker is. Als ik de deur dicht heb en wil gaan kijken wordt hij zowieso wakker van de deurklink. s'Nachts is de deur dicht.
altijd gewoon dicht, in het begin idd ook inverband met de kat. maar ons huis is erg gehordig (langleve oude huizen) dus wij horen haar ook met de deuren dicht. ik kan zelf niet eens slapen met opendeur (of raam)
deur dicht, nachtlampje gaat savonds uit als ik naar bed gaat. Onze deur is ook dicht en babyfoon staat niet aan.