Hij maakt deuren open. Daar had ik nog heellang niet op gerekend! Nu ten alle tijden traphekjes dichtdoen en de voor en achterdeur op slot. Hij stond net in de tuin...
Hi hi ja je zult er nu echt aan moeten geloven. [-X ik zie je al staan met het vingertje. Een deurklink omhoog zetten wil ook nog wel eens helpen. Kwebbel
Haha ja ik ken het.. alle klinken van de deuren staan hier omhoog.. zelfs die van haar eigen slaapkamer.. anders staat ze om 6 uur naast ons bed. Het traphekje maken we natuurlijk ook dicht, maar volgens mij krijgt ze die binnekort ook zelf open.. Dus hoe we dat dan moeten doen??? Geen idee!
Het traphekje hier beneden kan ie al n paar weken open maken, dus daar moeten we ook iets nieuws op verzinnen. Gelukkig kan ie goed de trap op en af komen, maar ik heb liever niet dat ie er in zn eentje opuit gaat. Die naar zolder kan ie voorlopig echt niet open maken, daar zit echt n slotje op. Boven aan de trap zit ook een beter kinderslotje op en dat is m tot op heden nog niet gelukt.
Dan hebben jullie niet echt de goeie traphekjes, denk ik, of ze staan niet strak genoeg tussen de muren in, want Emelyne krijgt onze traphekjes echt niet open, hoor. En niet omdat ze te slap is daarvoor, maar gewoon omdat er een goeie (druk)sluiting op zit die zij niet open kan maken. Zelfs Isabel heeft er moeite mee...
Ons traphekje is te zwaar voor mijn dreumes van 14 mnd. Je moet 'm optillen en dan naar voor/achter bewegen, lukt dr echt nog niet. Deuren open maken doet ze niet aangezien alle beneden deuren gewoon openstaan... alleen op de kelderdeur zit een extra grendel (hoog) . De voordeur kan ze echt niet bij met de 77cm.
hahahahaha eerst de vuilnisbak en nu zijn de deuren ook al niet meer veilig voor hem dat wordt handboeitjes buuf
We hebben die van de Hema.. met een rood knopje wat je moet indrukken om de zwarte hendel omhoog te krijgen zodat hij open gaat.. maar de hendel kan je tegenwoordig ook zonder knopje indrukken open maken.. Ons traphekje zit vast in de muur geboord.. is geen klemhekje wat je tussen de muren zet.